Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3333090
Belgie heeft ook een medaille!
:wavetowel2: :laughbounce2:

En ja, lachen jullie maar, maar wij kunnen ook gewoon eens blij zijn. :)
Tis ook niet gek dat we in belgie ( bijna) niets halen op de winterspelen. In eigen land hebben we gemiddeld 10 dagen per jaar voldoende sneeuw om te skien en dan nog maar op een paar plaatsen, en natuurijs, dat kennen wij niet hoor... ::)

Bart Swings is dan wel een echte belg ( itt de laatste medaille) maar hij woont en traint ook wel grotendeels in NL, wat had je gedacht? :P
Door Cathelijn
#3333099
Gefeliciteerd met jullie medaille! Bart was een van de topfavorieten maar dan moet het nog maar lukken ook. Heel goed gereden. Jammer dat er nog zo'n Koreaan voor zat :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3333102
Hier in nederland hebben we ook maar weinig natuurijs hoor ;-) je moet niet alles geloven wat die Amerikanen roepen :biggrin2:
Laatste elfstedentocht is alweer 21 jaar geleden :o

Ik gun het jullie belgen enorm dat er nu een keer een echte Belg een medaille heeft ipv een 'vluchtende' Nederlander ;) Vooraf zei ik nog 'een podium der lage landen met Bart, Sven en Koen zou wel mooi zijn' :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3333191
Ik zit studio sportwinter te kijken in het kader van nagenieten.
Ligt het aan mij of kijkt koen verliefd naar Esmee (inclusief de arm steeds zo achter haar)?
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3333213
dinky89 schreef:Ik zit studio sportwinter te kijken in het kader van nagenieten.
Ligt het aan mij of kijkt koen verliefd naar Esmee (inclusief de arm steeds zo achter haar)?
Hij had toch iets met Jutta Leerdam? Niet dat dat altijd iets zegt natuurlijk. :biggrin2:
Door Lizzy
#3333288
pearlsofpassion schreef:Belgie heeft ook een medaille!
:wavetowel2: :laughbounce2:

En ja, lachen jullie maar, maar wij kunnen ook gewoon eens blij zijn. :)
Tis ook niet gek dat we in belgie ( bijna) niets halen op de winterspelen. In eigen land hebben we gemiddeld 10 dagen per jaar voldoende sneeuw om te skien en dan nog maar op een paar plaatsen, en natuurijs, dat kennen wij niet hoor... ::)

Bart Swings is dan wel een echte belg ( itt de laatste medaille) maar hij woont en traint ook wel grotendeels in NL, wat had je gedacht? :P
Gefeliciteerd PoP :-* ! Hartstikke leuk gewoon!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door