Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sonja
#3331724
Vandaag sta ik op de reservelijst voor mijn werk. Hopelijk zijn er niet te veel zieken en word ik niet opgeroepen. Kan ik gewoon de 1500m kijken.
Door Danny
#3331747
Ik moet werken vandaag, maar als ik het goed heb moet Wust toch vanmiddag?
Weet iemand waar ik het online kan zien?
Gebruikersavatar
Door pluk
#3331749
Danny schreef:Ik moet werken vandaag, maar als ik het goed heb moet Wust toch vanmiddag?
Weet iemand waar ik het online kan zien?
Op de site van de NPO of even de app NPO Start downloaden.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3331750
Danny schreef:Ik moet werken vandaag, maar als ik het goed heb moet Wust toch vanmiddag?
Weet iemand waar ik het online kan zien?
Ja, Ireen Wüst start in de 11e rit. Marrit Leenstra moet in rit 12 en Lotte van Beek in rit 13. Volgens mij zou je het via de livestream van NPO moeten kunnen volgen.
Door Cathelijn
#3331765
Jee, wat was dat spannend! Ik heb gewoon staan(!) huilen voor de tv :D
Deze vergeet ik waarschijnlijk nooit meer. Wow!
Zo mooi voor Ireen.
Door Cathelijn
#3331770
Extra mooi doordat Marrit nu ook een medaille heeft. Dat belooft nog wat voor de ploegenachtervolging volgende week.
Ik baal nu al dat ik dan moet werken.
Door Siberienne
#3331783
Cathelijn schreef:Jee, wat was dat spannend! Ik heb gewoon staan(!) huilen voor de tv :D
Deze vergeet ik waarschijnlijk nooit meer. Wow!
Zo mooi voor Ireen.

Mooi he? Ik ook ... zo gaaf!
Ook biatlon gekeken, ‘mijn’ Noren bakten er niks van (slecht geschoten) maar zilver voor een Zweef die nog nooit ergens een medaille op een wedstrijd in de wereldbekers ed had gehaald was ook wel heeeeeeel gaaf!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3331784
Ik heb op het werk gekeken :D
Oortjes in en bij de Nederlandse ritten het beeld ook op de livestream gezet (daarvoor niet op beeld zodat ik door kon werken).

Moest wel erg lachen want collega tegenover mij zette hem ook op de livestream. Echter had hij blijkbaar vertraging ten opzichte van mij.
Bij de valse start bij takagi zei ik 'valse start' en collega keek me aan 'ze zijn toch nog niet gestart?'
Daarna zei ik 'ze zijn nu wel goed weg' terwijl hij ze toen nog bij de start zag staan. Vervolgens is hij maar snel om bureau heen gelopen en bij mij gaan kijken want ik wist het allemaal eerder ;D

Ergens wel jammer dat van Beek op slechts 1 honderdste naast het podium beland. Die gekke Takagi had ook even in moeten storten zoals Bergsma deed ::) Want ik gun het Leenstra wel enorm dat ze nu individuele medaille heeft na al haar 4e plaatsen :) Maar had het Lotte ook gegund om op podium te staan na al haar tegenslagen de afgelopen jaren (waaronder transplantatie van kniepees).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door