Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sonja
#3332435
Lizzy schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe baan Sonja! Wat is het voor leuks?
Klantenservicemedewerker bij een firma die rolstoelen en andere hulpmiddelen levert. Ik ga dat ca. 24 uur per week doen en verder blijf ik als zzp-er nog wat trimmen.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3332436
Cathelijn schreef:Helaas, geen medailles voor Nederland vandaag
Nee, ik heb gelukkig niet veel gemist. :biggrin2:
Door Mandarijn
#3332630
Ja die shorttrack finale had echt alles. Nog beter voor Nederland waren die 2 diskwalificaties. Dan krijg je mooi een bronzen medaille terwijl je voor plek 5 gereden hebt. Mooi kers op de taart!!
Door Lizzy
#3332634
Sonja schreef:Klantenservicemedewerker bij een firma die rolstoelen en andere hulpmiddelen levert. Ik ga dat ca. 24 uur per week doen en verder blijf ik als zzp-er nog wat trimmen.
Druk genoeg zo, met 3 banen :o

Klinkt wel leuk! Bellen de mensen rechtstreeks naar jou of ben je tussen persoon tussen de mensen die gebruik maken van rolstoelen/hulpmiddelen en gemeente/zorginstellingen/ziekenhuizen, etc. etc.?
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3332643
Lizzy schreef:Druk genoeg zo, met 3 banen :o

Klinkt wel leuk! Bellen de mensen rechtstreeks naar jou of ben je tussen persoon tussen de mensen die gebruik maken van rolstoelen/hulpmiddelen en gemeente/zorginstellingen/ziekenhuizen, etc. etc.?
Ja, druk zal ik het wel weer krijgen, maar dat is niks nieuws. Doe het al 4 jaar zo, heb alleen de ene baan voor een andere ingeruild. Aantal uren gaat van 20 naar 24, maar wel met minder reistijd. Dus maakt niet veel uit in tijd dat ik van huis ben.

We kunnen zowel vragen krijgen van gebruikers zelf als van gemeenten of instellingen.
Door Mandarijn
#3332842
Cathelijn schreef:GOUD! 1000 m shorttrack vrouwen voor Schulting. De eerste gouden shorttrack medaille. Zo goed gedaan.
Net de herhaling gezien. Wat een race!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door