Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3331013
zurca schreef:Mmmmm ;D :-X

(Ik geloof toch niet dat ik dat nou eerst eens had gaan filmen...)
Dat is natuurlijk niet duidelijk uit dit filmpje te halen, maar de ellende was al daags eerder geschied toen ik thuiskwam... En tja, hoe kwalijk kun je het haar nemen, als alles wat op de grond ligt, haar speeltjes zijn... Kwestie van je verlies nemen en bedenken dat ze toch nog niet volleerd is (voor zover ze dat zal worden op dit gebied ;D ).
En zeg nou zelf: Een leren schoen is toch veel lekkerder dan een zachte knuffel... Blijkt :biggrin2:
Door zurca
#3331015
Ah oke....de schoen behoorde nu al tot speelgoed.

Maar....(ik heb dus nog nooit een pup opgevoed) ben je nu niet bang dat ze als deze schoen mag ze denkt dat een andere schoen ook oke is?
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3331059
zurca schreef:Ah oke....de schoen behoorde nu al tot speelgoed.

Maar....(ik heb dus nog nooit een pup opgevoed) ben je nu niet bang dat ze als deze schoen mag ze denkt dat een andere schoen ook oke is?
Zit erin uiteraard, dus voorlopig gaat hekwerk er weer omheen (om de schoenen dus :biggrin2: ) en ook wel hoop dat ze ooit pup-af zal zijn. Maar ook zonder dat, geef weinig om spullen, gros van mijn inrichting is tweedehands, zelfs honden zijn -officieel- merkloos en afgedankt door vorige eigenaar :-X
Kan me er dus niet heel druk om maken. Dat ze lief is, best goed luistert, zindelijk is, graag meegaat en zich heeft ontpopt van onzeker, bang hoopje tot energieke stuiterbal die tegenwoordig vastgehouden moet worden bij nadering mensen/honden/paarden (hoezo willen zij niet met mij spelen vrouwtje? Ik ben toch hartstikke lief, leuk en iedereen wil met mij spelen??), doet me dit soort voorvalletjes graag vergeten.
En als ze nou alles sloopte... Dit is het eerste incident en ook nog door mijn eigen schuld. Muts is pas 8 maanden dus was hond op schoen binden :biggrin2:
Door Siberienne
#3331062
zurca schreef:Ah oke....de schoen behoorde nu al tot speelgoed.

Maar....(ik heb dus nog nooit een pup opgevoed) ben je nu niet bang dat ze als deze schoen mag ze denkt dat een andere schoen ook oke is?

In mijn ervaring generaliseren pups toch niet op die manier. Shadow was mijn sokkenmonster, maar juist door hem een sok te geven die hij mocht slopen af en toe, bleef hij van de rest af.
Tegenwoordig sjouwt hij er nog weleens mee rond, maar sloopt ze niet meer.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door