Iets makkelijker snacks maken

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: Iets makkelijker snacks maken

Berichtdoor Barfplaats

Cindy de Wolf
5-sterren

Berichtdoor Cindy de Wolf » Zo 11 Feb 2018, 19:19

Anne in Zweden schreef:Jamaar, jamaar, meneer Anne heeft verschillende Makita-speeltjes met accu en lader. Zou die kitspuit daar niet op passen? *is effe googele*

210 € voor een snackspuit is anders wel wat overdreven inderdaad. Dan koop ik wel een niet-geautomatiseerde en zet ik meneer Anne aan het werk. :biggrin2:

Als meneer Anne idd vrij veel Makita spul heeft zou dat best weleens kunnen....dan moet je alleen een body kopen en die liggen tussen de 125-175 eurie. Deze dan 250 je vergat de btw....

Enneh de niet geautomatiseerd is deze https://www.ebay.com/itm/Kill-Shot-Meat ... SwTmtaAoCP die heb ik dus ook maar na 2-3kg knijpen is dat niet gezellig meer...
Cindy de Wolf
5-sterren

Berichtdoor Cindy de Wolf » Ma 12 Feb 2018, 10:58

Het resultaat.

IMG_20180212_100631.jpg

IMG_20180212_100723.jpg

IMG_20180212_100506.jpg
Pauline
5-sterren

Berichtdoor Pauline » Ma 12 Feb 2018, 12:42

Ik denk dat je eind van de middag een teckel rijker bent.... :D :D :D Hij wil verhuizen!
Ina
4-sterren

Berichtdoor Ina » Ma 12 Feb 2018, 15:39

Nogmaals OMG...... wat een droger :o :biggrin2:

Begrijp ik dat je dan 'electrisch' je Jerky's wil maken.... daar ben je anders een dag mee bezig.
Maar hoeveel honden heb je daar rondlopen dan (naast de aankomende teckel ;D ) ?
Cindy de Wolf
5-sterren

Berichtdoor Cindy de Wolf » Ma 12 Feb 2018, 16:15

Ina schreef:Nogmaals OMG...... wat een droger :o :biggrin2:

Begrijp ik dat je dan 'electrisch' je Jerky's wil maken.... daar ben je anders een dag mee bezig.
Maar hoeveel honden heb je daar rondlopen dan (naast de aankomende teckel ;D ) ?

Qua tijd met de hand viel het wel mee alleen de blaren...nu lag er 3kg binnen 30min in de droogkast. Dus gemalen en middels de kitspuit in strips en sticks.

Ik heb zelf nog 5 honden, 2 kleintjes, 1 middel en 2 grotere. Mijn ouders die naast ons wonen hebben er nog 2, 1 kleintje en 1 middel.

En naar ik begreep binnenkort een teckel :D
Anne in Zweden
5-sterren

Berichtdoor Anne in Zweden » Ma 12 Feb 2018, 16:49

Cindy de Wolf schreef:Het resultaat.

IMG_20180212_100506.jpg

Never mind die klisteerspuit, IK WIL JOUW DROGER! :dribble: :dribble: :dribble: ;D
Ina
4-sterren

Berichtdoor Ina » Ma 12 Feb 2018, 16:52

Anne in Zweden schreef:Never mind die klisteerspuit, IK WIL JOUW DROGER! :dribble: :dribble: :dribble: ;D

Geweldig hé..... ik zou er bijna meer honden voor nemen ;D
Pauline
5-sterren

Berichtdoor Pauline » Ma 12 Feb 2018, 17:00

Euhhhh Cindy, de teckel is toch afgehaakt. Hij was moe en ligt op zijn schaap te slapen. Misschien morgen zegt ie..... ::) :biggrin2:
constance.blokzijl
5-sterren

Berichtdoor constance.blokzijl » Ma 12 Feb 2018, 18:58

Anne in Zweden schreef:
Never mind die klisteerspuit, IK WIL JOUW DROGER! :dribble: :dribble: :dribble: ;D

Ik ben dus niet de enige die vol bewondering en jaloezie naar die droger kijkt
Cindy de Wolf
5-sterren

Berichtdoor Cindy de Wolf » Ma 12 Feb 2018, 19:29

Anne in Zweden schreef:Never mind die klisteerspuit, IK WIL JOUW DROGER! :dribble: :dribble: :dribble: ;D

:biggrin2: :P haha je bent niet de eerste die dat zegt...

constance.blokzijl schreef:
Ik ben dus niet de enige die vol bewondering en jaloezie naar die droger kijkt

Hij is denk ik nu al een jaar of 8-10 oud. Vriendlief heeft hem ooit eens in een zomervakantie zelf gebouwd. Het is een oud aquarium van dik 1m met daaronder in een kastje gebouwd met toevoer naar het "aguarium" een standaard straalkacheltje met een plexiglas deur die dicht gezogen wordt door de luchtverplaatsing. En verder kunnen er iets van 30 platen in. Zo'n blok konijnenoren van 10kg van Floris24 past hier dus in een keer in en dan heb ik nog 2 plankjes over...
Cindy de Wolf
5-sterren

Berichtdoor Cindy de Wolf » Ma 12 Feb 2018, 19:30

Pauline schreef:Euhhhh Cindy, de teckel is toch afgehaakt. Hij was moe en ligt op zijn schaap te slapen. Misschien morgen zegt ie..... ::) :biggrin2:

:biggrin2: :D
constance.blokzijl
5-sterren

Berichtdoor constance.blokzijl » Ma 12 Feb 2018, 19:51

Cindy de Wolf schreef:
:biggrin2: :P haha je bent niet de eerste die dat zegt...

Hij is denk ik nu al een jaar of 8-10 oud. Vriendlief heeft hem ooit eens in een zomervakantie zelf gebouwd. Het is een oud aquarium van dik 1m met daaronder in een kastje gebouwd met toevoer naar het "aguarium" een standaard straalkacheltje met een plexiglas deur die dicht gezogen wordt door de luchtverplaatsing. En verder kunnen er iets van 30 platen in. Zo'n blok konijnenoren van 10kg van Floris24 past hier dus in een keer in en dan heb ik nog 2 plankjes over...

Oh wow, nu zijn manlief en ik best wel handig, zolang het maar niet op stroom hoeft te worden aangesloten.
Maar dit lijkt vrij simpel..... ach misschien een leuk projectje om in onze garage te starten tzt!
Cindy de Wolf
5-sterren

Berichtdoor Cindy de Wolf » Ma 12 Feb 2018, 20:19

constance.blokzijl schreef:Oh wow, nu zijn manlief en ik best wel handig, zolang het maar niet op stroom hoeft te worden aangesloten.
Maar dit lijkt vrij simpel..... ach misschien een leuk projectje om in onze garage te starten tzt!

De meeste kosten zaten in de platen. Oud aguarium kost niet zoveel op MP en een straalkacheltje kost iets van 35 euro. Als je aan de slag gaat en je komt er niet uit brul je maar.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”