Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cindy de Wolf
#3330765
Ik was al helemaal verwend met mijn jerky gun om mooie strips en sticks te maken maar soms had ik de blaren op mijn vingers staan van het knijpen. Vriendlief maakte de opmerking joh waarom koop je geen electrische, huh bestaat dat dan en jawel dus dus na een week zoeken voor de juiste prijs heb ik er zojuist zelf 1 besteld...ben heel benieuwd of het gaat bevallen!
Door Cindy de Wolf
#3331629
Anne in Zweden schreef:Ooow, mijn gadget-alert slaat op hol! ;D Laat ons vooral weten of het net zo mooi werkt als in de video! :D
:P :P :P Ik heb hem net uitgetest met 3kg, 1kg paardensucade, 1kg rundvlees en 1kg antilope en ja het werkt even soepel als in het filmpje :biggrin2: :P Kortom groot succes!!
Door Cindy de Wolf
#3331636
Lizzy schreef:Oh wow, gaaf zeg! Ja, nou willen wij natuurlijk wel een keer bewijs zien he :biggrin2: . Een argg argg more power filmpje van Cindy :biggrin2:
Haha, oke zal het eindresultaat hier neer zetten en bij een volgende keer als vriendlief thuis is zal ik hem vragen stukje te filmen. Het gaat echt ontzettend soepel!
Door Anne in Zweden
#3331647
Cindy de Wolf schreef::P :P :P Ik heb hem net uitgetest met 3kg, 1kg paardensucade, 1kg rundvlees en 1kg antilope en ja het werkt even soepel als in het filmpje :biggrin2: :P Kortom groot succes!!
>:( Ik had eigenlijk gehoopt op een "Waardeloos ding, alles plakt aan elkaar en hij raakt om de halve minuut verstopt. En breek me de bek niet open over het schoonmaken."

:biggrin2:

Maar nu wil ik natuurlijk weten waar je hem hebt gekocht en wat ie heeft gekost. ::) ;D

Fijn dat je nu een stuk makkelijker snekkies kunt maken!
Gebruikersavatar
Door Ina
#3331650
OMG.... ik was al zo blij met mijn snijmachientje en drogertje..... en nu zie ik dit :o
Dit is echt super.... ben benieuwd naar het eindresultaat .... en filmpje...want jij doet de handelingen dus in je eentje terwijl in het voorbeeldfilmpje er twee heren aan te pas komen ;)
Door Cindy de Wolf
#3331660
Anne in Zweden schreef:>:( Ik had eigenlijk gehoopt op een "Waardeloos ding, alles plakt aan elkaar en hij raakt om de halve minuut verstopt. En breek me de bek niet open over het schoonmaken."

:biggrin2:

Maar nu wil ik natuurlijk weten waar je hem hebt gekocht en wat ie heeft gekost. ::) ;D

Fijn dat je nu een stuk makkelijker snekkies kunt maken!
:D :D :biggrin2:
Schoonmaken is peace of cookie, nauwelijks tijd...maar ehhhh vrees dat je gaat schrikken van de kosten :-X dat deed ik wel iig...heb net zo lang gezocht totdat ik er 1vond waarvan ik dacht ken net...
Maar heb je geen Jerky gun moet je nog wel los jerky nozzles kopen zoiets https://www.ebay.com/itm/Lem-Products-D ... Sw8DJZ7mnR het kan ook met meegeleverde kit dingen maar kan krijg je geen mooie strips/sticks.

En nu moment supreme, gewaarschuwd men telt voor 2;
https://www.toolnation.nl/makita-cg100d ... gLsUfD_BwE

Je vind ze echt niet goedkoper. in die zin niet goedkoper MET accu en lader. Ze worden namelijk vaak verkocht zonder accu en lader.
Door Cindy de Wolf
#3331661
Ina schreef:OMG.... ik was al zo blij met mijn snijmachientje en drogertje..... en nu zie ik dit :o
Dit is echt super.... ben benieuwd naar het eindresultaat .... en filmpje...want jij doet de handelingen dus in je eentje terwijl in het voorbeeldfilmpje er twee heren aan te pas komen ;)
Je kan het makkelijk alleen doen. Bij degene die ik heb gekocht als je de aan knop uit zet stopt hij direct en kan je het gewoon breken. Heb je geen 2 handen voor nodig. Gaat echt heel snel. Morgen zullen ze wel klaar zijn.
Door Anne in Zweden
#3331673
Cindy de Wolf schreef::D :D :biggrin2:
Schoonmaken is peace of cookie, nauwelijks tijd...maar ehhhh vrees dat je gaat schrikken van de kosten :-X dat deed ik wel iig...heb net zo lang gezocht totdat ik er 1vond waarvan ik dacht ken net...
Maar heb je geen Jerky gun moet je nog wel los jerky nozzles kopen zoiets https://www.ebay.com/itm/Lem-Products-D ... Sw8DJZ7mnR het kan ook met meegeleverde kit dingen maar kan krijg je geen mooie strips/sticks.

En nu moment supreme, gewaarschuwd men telt voor 2;
https://www.toolnation.nl/makita-cg100d ... gLsUfD_BwE

Je vind ze echt niet goedkoper. in die zin niet goedkoper MET accu en lader. Ze worden namelijk vaak verkocht zonder accu en lader.
Jamaar, jamaar, meneer Anne heeft verschillende Makita-speeltjes met accu en lader. Zou die kitspuit daar niet op passen? *is effe googele*

210 € voor een snackspuit is anders wel wat overdreven inderdaad. Dan koop ik wel een niet-geautomatiseerde en zet ik meneer Anne aan het werk. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door