Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3330718
Siberienne schreef:Nee snap ik, maar mijn honden gaan toch bijna nergens los ;) Strand is wel gaaf, alleen moeten we jut en jul dan ook nog iets beter opvoeden dat ze geen andere honden gaan klieren. ;) ;) ;)
Maar met een hond aan de lijn blijft het gebied net zo mooi, en je kunt als je het strand overslaat ook nog steeds uren lopen. Ik kan nog steeds verdwalen in dat gebied.

Terschelling is ook favoriet (en als je daar woont heb je in de winter het strand voor je alleen ;) )
Maar is niet zo heel erg praktisch voor werk en wonen.
#3330721
Nikass schreef:Maar met een hond aan de lijn blijft het gebied net zo mooi, en je kunt als je het strand overslaat ook nog steeds uren lopen. Ik kan nog steeds verdwalen in dat gebied.

Terschelling is ook favoriet (en als je daar woont heb je in de winter het strand voor je alleen ;) )
Maar is niet zo heel erg praktisch voor werk en wonen.
Oh ja, is het zo groot? Hmmm, wel gevaarlijk met mijn oriëntatie vermogen :biggrin2: . Heb net Floortje Dessing naar het einde van de wereld zitten kijken met een stel dat met hun zoon in Alaska woont. Dan valt Terscheling qua onhandigheid nog wel mee :biggrin2: :biggrin2: maar nee, voor ons qua werk idd niet praktisch.
#3330723
Heb een heerlijk huis voor je in de aanbieding! :biggrin2:

Bij Nijmegen net over de grens in Duitsland. 2 ziekenhuizen in Nijmegen in de buurt (20 minuutjes met de auto), en eentje in Kleve (10-15 minuten met de auto). Ik weet niet wat voor werk je doet, maar als het toevallig laboratorium gerelateerd is (deed jij niet iets in de bio-hoek?) dan weet ik nog heel veel meer mogelijkheden in die regio.

Qua wandelen, het Reichswald is vrij dichtbij. Daar kun je echt prachtig lopen!
Supermarkt is om de hoek, openbaar vervoer ook (ook naar Nijmegen).

Altijd welkom om te komen kijken / praten als jullie interesse hebben :)
#3330724
Kim_S schreef:Heb een heerlijk huis voor je in de aanbieding! :biggrin2:

Bij Nijmegen net over de grens in Duitsland. 2 ziekenhuizen in Nijmegen in de buurt (20 minuutjes met de auto), en eentje in Kleve (10-15 minuten met de auto). Ik weet niet wat voor werk je doet, maar als het toevallig laboratorium gerelateerd is (deed jij niet iets in de bio-hoek?) dan weet ik nog heel veel meer mogelijkheden in die regio.

Qua wandelen, het Reichswald is vrij dichtbij. Daar kun je echt prachtig lopen!
Supermarkt is om de hoek, openbaar vervoer ook (ook naar Nijmegen).

Altijd welkom om te komen kijken / praten als jullie interesse hebben :)

Je meent het ;D ;D ;D ;D
Maar serieus: de suggestie gaat zeker mee ;)
#3330725
Siberienne schreef:Oh ja, is het zo groot? Hmmm, wel gevaarlijk met mijn oriëntatie vermogen :biggrin2: . Heb net Floortje Dessing naar het einde van de wereld zitten kijken met een stel dat met hun zoon in Alaska woont. Dan valt Terscheling qua onhandigheid nog wel mee :biggrin2: :biggrin2: maar nee, voor ons qua werk idd niet praktisch.
Die heb ik ook gezien, wat prachtig daar! Maar met recht een uitdaging ;) Één keer per jaar boodschappen doen voor het hele jaar, en dat het laatste gedeelte lopend mee naar huis nemen! :D

Op Terschelling zelf is weinig te werken, dus dan moet je altijd met de boot naar het vasteland. En ook voor familie bezoek en dergelijke. Geen ziekenhuis ook, niet eens een dierenwinkel :(
Ik ben er een keer in de winter een week op vakantie geweest, in mijn eentje, met mijn twee honden. Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo tot rust gekomen ben als toen.
Ingesneeuwd en al ;)
Nacht is daar donker en stilte is daar stil. Heerlijk :)

Waarom ga je er weg, Kim?
#3330727
Siberienne schreef:Je meent het ;D ;D ;D ;D
Maar serieus: de suggestie gaat zeker mee ;)
Ik was ook best serieus :P
PB me anders even wat je zoekt qua werk, ik hoor nog wel eens wat, ook in andere regio's ;)

O, en Nikass, wij zijn er al weg. Wonen nog steeds wel in Duitsland omdat dat echt prima bevalt, maar we hebben waar we nu wonen een eigen weiland, en bij ons vorige huis "maar" 1100 m2...
#3330731
Kim_S schreef:Ik was ook best serieus :P
PB me anders even wat je zoekt qua werk, ik hoor nog wel eens wat, ook in andere regio's ;)

O, en Nikass, wij zijn er al weg. Wonen nog steeds wel in Duitsland omdat dat echt prima bevalt, maar we hebben waar we nu wonen een eigen weiland, en bij ons vorige huis "maar" 1100 m2...
Je hebt PB :)
#3330733
Lees in je reacties dat je (schoon)ouders in Brabant wonen dus dan zou ik daar in de buurt gaan wonen ;)

Zelf opgegroeid in ureterp met de bossen van bakkeveen en beetsterzwaag om de hoek en de duurswouderheide. Dan heb je drachten vlakbij en op halfuurtje leeuwarden (mcl) en groningen (umcg + martini).
Zelf zou ik ook nog wel onder groningen willen wonen, bijvoorbeeld vries en omstreken richting de Drentse bossen en rust.
#3330745
pluk schreef:Als ik het voor het zeggen had ging ik, uiteraard, terug naar Brabant. En dan heel specifiek omgeving Oisterwijk. Bossen en vennen om de hoek, Loonse en Drunense duinen vlakbij en qua ziekenhuis Den Bosch en Tilburg op redelijke afstand.
Dat vind ik dus ook. Daarom wonen we nog steeds hier. We denken er af en toe ook aan om iets meer in het noord-oosten te gaan wonen, Drenthe en Overijssel enzo. Maar mooier is het daar niet. Het is daar misschien wel wat goedkoper dan hier en misschien ook wat rustiger, ofschoon wij hier ook héél veel rustige gebieden weten waar je heerlijk kunt wandelen.
#3330758
Wij zijn de grens over gegaan naar de zuiderburen. Nu woon ik bij Weert de grens over. Heel, heel veel wandelgebied, heel veel ziekenhuizen in de buurt, Eindhoven, Weert, Overpelt.
Heel rustig wonen. Lieve mensen, fatsoen tussen hondeneigenaren. Hier nooit problemen met andere honden die los lopen en niet luisteren. Kortom ik vind het zalig wonen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
#3330779
He Hannahbelgje, hemelsbreed woon je niet eens zo ver bij mij vandaan! Mooi inderdaad en ik heb hetzelfde met de rust hier en de weinige problemen met andermans honden.

Maar Weert en Eindhoven zijn voorlopig ‘voorzien’ weet ik toevallig

Bilthoven is me veel te drukke omgeving. Hier hoor ik overdag bv geen verkeer bijna en kan ik uren lopen en nauwelijks iemand tegenkomen. Heb tien jaar in Utrecht gewoon, voordat we honden kregen en ik vond het toen al te druk

Hmmmm Brabant is wel populair !!
#3330794
Ik zou ook wel terug willen naar Brabant. Kom ik vandaan en daar ligt mijn hart. Ik zou wel in de buurt van Den Bosch willen wonen (daar kom ik trouwens niet vandaan, ik kom uit Halsteren), maar dat is te duur. Ik zou ook wel in de buurt van Tilburg willen wonen want daar woont m'n zus. Maar dat is ook te duur. Mijn broer woont in Steenbergen, daar zou ik ook wel willen wonen. Maar vrijstaande huizen met een stukje grond in Brabant? Niet met ons budget. Dus ik kies voor Groningen/Duitse grens gebied alleen krijg ik Leo niet mee. Damn :biggrin2:

Maar ik zeg dus ook Brabant!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door