Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3330673
Nou, ik niet. Ik steek er mijn kop voor in het zand. Maar mocht je zelf kijken, dan zou ik een kleine samenvatting wel fijn vinden. Dan kan ik misschien nog bedenken of ik het op een later moment toch eens terug kijk.
#3330704
Tja... wat valt er te zeggen??? De buren hebben een rottweiler, een schat van een hond (nooit aangelijnd) de grootste vriendin van Appie. Verderop in de straat, een pittbull, ook lief (wel altijd aangelijnd)... maar de 2 pitbulls van achter ons, als ik die zie, dan doe ik het in mn broek, al luisteren zij wel heel erg goed... Jouls heeft een Cane Corso en een Boerboel... top opgevoed, voor zover ik weet/zie/begrijp..... maar ik weet niet of er een verbod op moet komen.. voor zover ik er zelf achter sta en ik het begrijp, zit het grootste gedeelte in het opvoeden... ik weet het niet... te weinig ervaring....
Gebruikersavatar
Door pluk
#3330705
eelke schreef:Nou, ik niet. Ik steek er mijn kop voor in het zand. Maar mocht je zelf kijken, dan zou ik een kleine samenvatting wel fijn vinden. Dan kan ik misschien nog bedenken of ik het op een later moment toch eens terug kijk.
Samenvatting :
Een lichtelijk hysterische dame voor wie de aangekondigde maatregelen van fok en importverbod, verplichte cursus etc nog niet ver genoeg gaan..Van haar moeten honden die er nu zijn ook gecastreerd worden bijvoorbeeld.
Martin Gaus die aangeeft dat het probleem bij de baasjes zit en niet bij de honden.
Twee baasjes van honden die een aanval van een hr hond niet hebben overleeft.
Een baasje met een pitbull die zich zeer verantwoordelijk gedraagd en geen risico's neemt.
Een Tweede Kamerlid dat voor de eerder genoemde maatregelen is.

Oftewel alle standpunten zijn weer even herkauwd. Niet echt de moeite waard om terug te kijken.
#3330713
pluk schreef:Samenvatting :
Een lichtelijk hysterische dame voor wie de aangekondigde maatregelen van fok en importverbod, verplichte cursus etc nog niet ver genoeg gaan..Van haar moeten honden die er nu zijn ook gecastreerd worden bijvoorbeeld.
Martin Gaus die aangeeft dat het probleem bij de baasjes zit en niet bij de honden.
Twee baasjes van honden die een aanval van een hr hond niet hebben overleeft.
Een baasje met een pitbull die zich zeer verantwoordelijk gedraagd en geen risico's neemt.
Een Tweede Kamerlid dat voor de eerder genoemde maatregelen is.

Oftewel alle standpunten zijn weer even herkauwd. Niet echt de moeite waard om terug te kijken.

;D ;D Dank voor de tijdsbesparing ;D ;D ;D
#3330714
pluk schreef:Samenvatting :
Een lichtelijk hysterische dame voor wie de aangekondigde maatregelen van fok en importverbod, verplichte cursus etc nog niet ver genoeg gaan..Van haar moeten honden die er nu zijn ook gecastreerd worden bijvoorbeeld.
Martin Gaus die aangeeft dat het probleem bij de baasjes zit en niet bij de honden.
Twee baasjes van honden die een aanval van een hr hond niet hebben overleeft.
Een baasje met een pitbull die zich zeer verantwoordelijk gedraagd en geen risico's neemt.
Een Tweede Kamerlid dat voor de eerder genoemde maatregelen is.

Oftewel alle standpunten zijn weer even herkauwd. Niet echt de moeite waard om terug te kijken.
Dank je Pluk had het laatste stuk niet gezien, moest weg.
Door Elvira
#3330798
na de uitzending van Kassa over een golden met ICT waarbij de dierenarts zei dat de hond nergens last van had, maar de mensen wel een paar duizend euro schade vergoeding kregen en de hond vervolgens in het asiel dumpte, heb ik geen vertrouwen meer in dit programma. (Hond heeft bij de nieuwe eigenaren nergens last van en de hond is door de fokker uit het asiel gehaald, toen deze er achter kwam)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door