Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3330248
"heeft zelfs nog nooit diarree gehad".

Onze arme Fritzi is al 3 dagen zo ziek als een hond... Ik schreef dus onlangs op Barfplaats dat ze nooit ziek is geweest en zelfs nog nooit diarree heeft gehad... Dat moet je dus niet doen, opschrijven. Dat is de Goden verzoeken :-X

Ze eet niks, ze wil niks, ze geeft over en aan de achterkant komt het er als water uit..... Arm ding....... Volgens de dierenarts heerst er niks, niks bijzonders. Ik hoop dat ze zich gauw weer beter voelt, want dit is echt zielig. Ze ziet er ook heel bescheten uit :'(
#3330259
Ooooh dat is naar! beterschap!

((even vloeken in de kerk, Chenak heeft dat ook ooit gehad maar die was ook zo beroerd van het niks binnen krijgen. Die zat in een soort vicieuze cirkel. Die knapt enorm op op een klein beetje vanille ijs. Dat was zijn ultieme lekkernij en met de suiker kwam hij net over de ellendig voelen dip, en wilde hij weer wat eten. Snufje honing voor je meisje? ))
#3330261
O ja....die waarschuwing heb ik mijzelf ook al meermaals gegeven
Niet voor de honden, ik weet beter tegenwoordig (hoewel ik daar qua gedrag nog wel eens de fout mee in ga :???: ) ...maar met een kind wat toen hij jonger was van het ene het andere in rolde
En geheid, als er dan werd gevraagd 'gaat het goed?' en ik antwoord 'ja absoluut....we mogen niet klagen'....dan lag hij de volgende dag weer met een oorontsteking of wat dan ook op de bank te pruttelen :-[

Hopelijk voelt Fritzi zich snel beter....een extra knuffel en zoen op haar pips neus helpt ;)

Ik hoor/lees trouwens wel veel over zieke honden momenteel hoor....zelfs tot opname aan toe door diaree en de gevolgen daarvan

Sterkte
#3330292
Ze heeft net een ernstig geplet kipkarkasje op. En ik had er nog maar 1. Dus nu staat ze me aan te kijken van "ja, en de rest?". Ik heb niet meer schat. Maar dit is het enige dat ze moet. Heerlijke vol romige biologische yoghurt met een geraspt zoet appeltje en geprakte banaan (normaal toch echt wel lekker): bleh. Spiervlees (rund, gans, fazant, kip): bleh. Bone broth: heeel bleh. Kipkarkas, dat willen we!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door