Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Daantje
#3330014
Kaio schreef:Ow die badjas dat lijkt me hier wel wat voor bij het water werk! Dus als ie niet al weg is ;)
De koeljas zou hier ook nog 1 van welkom zijn :)
owh ,ja die gaan altijd passen .
Koeljas heb ik voor je en voor de badjas sta je no.2 :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3330051
nikèdog2000 schreef:Hoi Hilje
Mag ik een foto van de k9 tuigen?
Nou ,ik heb een paar foto's ,sturen lukt me alleen via de telefoon ( als je mij PB doet met je nummer of mailadres)

Maar hier staan ze ook ,exact dezelfde met alle gegevens erbij :
Deze Zwart Size 3 voor grote honden :
http://www.k9shop.nl/tuigen-voor-de-hon ... aat-3.html

en dit is de andere,size 1 lichtroze voor grotere honden:
http://www.k9shop.nl/tuigen-voor-de-hon ... aat-1.html
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3330083
judith vd schreef::fool:
:D ;D

De vleesmolen is weer gratis beschikbaar voor iemand die een electro motor kan wikkelen.Hij kan dan weer jaaaaaaaren mee,onverwoestbaar qwa mechaniek.
Het is een ex- slagerij vleesmolen,qua gewicht moet je denken aan 40 a 50 kilo.
Het is geen enorme joekel ,maar wel erg zwaar dus,hij zou op een vaste plek met stevige ondergrond moeten staan.
Het zou zonde zijn om hem weg te gooien.
Door Hanny
#3330109
Ja, wij gingen onverrichterzake naar huis. Wij zijn te oud en niet sterk genoeg, wat zal alles daar soepeltjes doorheen gaan.
Nog wel in de auto zitten overleggen, wat als de honden nog ouder worden, dan zouden we kunnen malen, als het eten wat moeilijk zou gaan.
We zullen dan een oplossing moeten vinden en die vinden we, maar dit bakbeest is te veel voor ons.
Af en toe wat kipstukjes malen, paar zalmkoppen en/of lijven, stukjes niet veilig bruikbare eend, of hoen.
We zullen nu maar extra voorzichtig zijn met de clatronic.
Ergens zal er toch wel iemand zijn, die hem laat repareren om er jaren plezier van te hebben, het is een machine om hebberig van te worden.

Langzaam langs de nieuwe woonplek gereden, meegezucht voor al het werk, dat jullie nog moeten verzetten. Succes er mee. Tom zou graag helpen, maar hij heeft de jeugd er af (75 jaar), dat gaat niet lukken.

Hanny
Gebruikersavatar
Door kira
#3330118
Wij Willen de puppanelen wel hebben. Wil je ons een pb doen voor overleg betalen en halen? Op moment ben ik erg ziek en traag met reageren maar halen in Zwolle/Meppel lukt naar ik verwacht na volgend weekend wel.
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3330126
kira schreef:Wij Willen de puppanelen wel hebben. Wil je ons een pb doen voor overleg betalen en halen? Op moment ben ik erg ziek en traag met reageren maar halen in Zwolle/Meppel lukt naar ik verwacht na volgend weekend wel.
Ik zet ze voor je apart en stuur je PB ;) Hoop dat je opknapt ,klinkt niet fijn ,beterschap !
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door