Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3329984
Daantje schreef:Ik ga morgen bij daglicht even goeie foto's voor je maken .Ja hij loopt echt op 220V ,aan de mechaniek mankeert niks .Het motortje is een electro motortje ,zal ik ook foto van maken.Hij is loei zwaar ,echt gietijzer :P en waarschijnlijk 40 jaar oud :biggrin2:
O, ik hoef geen foto's hoor, ik heb al een Hobart. :biggrin2: Qua gewicht net een auto inderdaad, maar hij maalt alles wat je erin mikt.
#3329985
Daantje schreef:Ha die Anne :biggrin2:
Ja ,Kim ziet de bui al hangen als jij gaat rondshoppen :D ;D
Die Doils is 30 euro,is een nieuwe fles ;)
Kim weet het nog niet, maar Kim gaat dit jaar voor het eerst met een aanhanger op vakantie. :biggrin2:

Nah, ik zal braaf zijn. Alleen die fles Doils dan graag; de rest is een maatje te groot voor mijn pupperds! :D
Door Hanny
#3329989
Zo, een handige Harry gevonden, die de machine misschien kan repareren.
Uiteraard wel voor een ander bedrag, dan jij zou moeten betalen, want dat is boven onze begroting.
Mocht het niet lukken, dan is er vast wel iemand anders, die interesse heeft.
Ik stuur een PBtje, dan kunnen we iets afspreken.

Hanny
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3329992
Anne in Zweden schreef:O, ik hoef geen foto's hoor, ik heb al een Hobart. :biggrin2: Qua gewicht net een auto inderdaad, maar hij maalt alles wat je erin mikt.
Dat is exact de juiste omschrijving :biggrin2:
Okee ,ik overleg dan met Hanny over de Hobart,ze had al eerder interesse. ;)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3329993
Anne in Zweden schreef:Kim weet het nog niet, maar Kim gaat dit jaar voor het eerst met een aanhanger op vakantie. :biggrin2:

Nah, ik zal braaf zijn. Alleen die fles Doils dan graag; de rest is een maatje te groot voor mijn pupperds! :D
Ik wilde eigenlijk jullie camper lenen deze keer. Kom je 'm effe brengen? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3329994
Hanny schreef:Zo, een handige Harry gevonden, die de machine misschien kan repareren.
Uiteraard wel voor een ander bedrag, dan jij zou moeten betalen, want dat is boven onze begroting.
Mocht het niet lukken, dan is er vast wel iemand anders, die interesse heeft.
Ik stuur een PBtje, dan kunnen we iets afspreken.

Hanny

PBtje terug , de Hobart is gereserveerd voor Hanny.
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3330002
Siberienne schreef:Vriendin van mij heeft wel belangstelling voor loopplank en badjas , mag ik jullie in contact brengen?
Ja ,dat mag hoor.De loopplank is van Dog Factory .Heb hem net opgemeten:Ingeschoven is hij 0.47 cm breed en 1.40 lang .Uitgeschoven iets van 1.75.Ik had hem altijd achter m'n voorstoelen ,handig bij de hand.
De badjas is echt XXL .Mooi blauw en met een buikflap :)
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3330003
judith vd schreef:Hai Hilje!

Ik neem graag je bomannetje over!

Groet,

Judith
Hoi ! Ik geloof dat Hanny je voor was met interesse,ik spreek haar morgen .Wil ze hem niet ,dan ben no. 1 . :)
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3330004
nikèdog2000 schreef:Hoi Hilje
Mag ik een foto van de k9 tuigen?
yes,ik ga even kijken of ik ze hier kan plaatsen.

* nee lukt dus niet,zal morgen nieuwe foto's maken.
Laatst gewijzigd door Daantje op za 27 jan 2018, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3330006
kira schreef:Zhou je voor ons Willen kijken hoeveel panelen 95 aan elkaar kunnen? Wat past willen wij wel overnemen.
Ik heb gekeken,het zijn de volgende panelen ;
2 x 100 cm breed
1 x 100 cm breed incl.deurtje van 0,50 cm breed
1 x 0,81 cm breed ,gekoppeld met die van 100 cm dus 1,81 cm
1 x 0,96 cm breed ,incl. deurtje ( maar die doet het niet goed)
1 x 0,85 cm breed
1 x 200 cm breed
#3330007
Daantje schreef:Ja ,dat mag hoor.De loopplank is van Dog Factory .Heb hem net opgemeten:Ingeschoven is hij 0.47 cm breed en 1.40 lang .Uitgeschoven iets van 1.75.Ik had hem altijd achter m'n voorstoelen ,handig bij de hand.
De badjas is echt XXL .Mooi blauw en met een buikflap :)
Ze heeft een Landseer, dat past dan toch wel?
Stuur je mij PB met mail adres? Oid ?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door