Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3329765
Zuzanna schreef:Wauw, super goed! Respect zeg! Hoe lang heb je hiervoor moeten werken?
In totaal 8 jaar. Ik heb in 2013 een gastric bypass gehad, maar daar ik "maar" 30 kg mee afgevallen na de operatie. Ervoor was ik al 25 kg op eigen kracht afgevallen. Ik heb heel veel last gehad van vocht in vooral mijn benen. Nu dat eigenlijk verdwenen is, ben ik behoorlijk afgevallen. Ik bleef op een plateau hangen, kwam niet onder de 120 kg. Vorig jaar februari ben ik met ernstig zuurstofgebrek en een longontsteking in het ziekenhuis opgenomen, daar verloor ik zo'n 14 kg vocht. In oktober vorig jaar heb ik met wondroos in het ziekenhuis gelegen, toen vlogen de kg's er weer af en kwam ik eindelijk onder de 100 kg. Vanaf december gaat het heel goed met afvallen en ben ik nog zeker 8 kg kwijtgeraakt..... het was een lange weg, veel ups en down's, maar ik ben blij waar ik nu ben ;)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3329767
Oeps, 2 rokjes uit 1 broek ;D ;D
[attachment=0]FB_IMG_1516954293929.jpg[/attachment

Dit was een broek van mijn "toppunt" :-X ]
Bijlagen
FB_IMG_1516954293929.jpg
FB_IMG_1516954293929.jpg (105.42 KiB) 2162 keer bekeken
Door Lizzy
#3329771
Dian schreef:Oeps, 2 rokjes uit 1 broek ;D ;D
[attachment=0]FB_IMG_1516954293929.jpg[/attachment

Dit was een broek van mijn "toppunt" :-X ]
Zo dan! Ja, op dit soort foto's is het verschil helemaal overduidelijk. Jeetje Dian, wat een strijd is het geweest hee :-* !
Gebruikersavatar
Door Dian
#3329784
Lizzy schreef:Zo dan! Ja, op dit soort foto's is het verschil helemaal overduidelijk. Jeetje Dian, wat een strijd is het geweest hee :-* !
De strijd is er nog steeds, maar nu er zo duidelijk resultaat is, gaat het wel makkelijker :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door