Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3329157
Mijn zoon heeft dat gedaan en daar kwam toch zo'n wirwar aan percentages van bevolkingsgroepen uit. Alleen het verre Oosten was niet vertegenwoordigd geloof ik. Oh, Aboriginals kwamen er ook niet in voor. Maar wel Native Americans, Kaukazen, Italianen, joden, Engelsen, Duitsers, Noord- Europeanen. Zelfs Afrika en Zuid-Amerika kwam erin terug. Echt absurd gewoon. Kijk ik naar de stambomen van mijn man en mij, dan komt het toch heel lang alleen uit Katwijk. Oké, in 1500/1600 dan komt Frankrijk en Duitsland ook nog wel aan bod. Maar dit gaat natuurlijk nog veel verder.
Wat ik me dan afvraag hè, wij hebben nog 2 dochters. Is het dan ook mogelijk dat die weer een afwijkende uitkomst hebben? En ik zou het stiekem toch ook wel heel graag van mezelf willen weten. Gewoon.. voor de leuk. En misschien neemt het ook wel een stukje onrust weg, want thuis voelen doe ik me geloof ik nergens echt. In ieder geval zeker niet in Nederland.

Gewoon hele interessante materie dit. Maar ik heb verdorie nooit die 70 euro (ervoor) over :-p
#3329162
Lizzy schreef:Dan wil ik dit:

https://www.myheritage.nl/dna

Is dat gaaf dan?!?!

OK, ik ga het voor m'n verjaardag vragen aan Le :biggrin2:

Zijn jullie nou niet benieuwd?

Ja, dat wel! Maar het hele privacy gebeuren eromheen maakt dat ik het toch niet zo zou willen.
En tegelijkertijd kan het niet zonder gedeelde informatie, want dat maakt het profiel. Dilemma. :-\
#3329188
Angelique schreef:Dan nog zocht ik een andere bestemming :biggrin2:
Een fotograaf heeft nooit geld over waarvan ie denkt "wat zal ik daar eens mee doen" ;D

Ik zou het ook niet doen. Ik geloof er heel weinig van wat er uit komt. Ik hecht ook weinig geloof aan die testen die je bij honden kunt doen, de uitslagen zijn vaak zo vreemd. Dus het lijkt me geld weggooien voor informatie waar je niets aan hebt.
#3329224
ik heb ooit eens zo'n genetische en ook medische test op TV gezien van een eeneïge tweeling. Ze hadden in ieder geval een andere vader zeg maar ::)
Ach ja ik ben toch al vanalles :biggrin2: Half hongaars alvast al is dat niet te zien omdat ik ontzettend blond ben ;D (dus daar zit ook iets anders achter) Ja Nederlands dus ook. Gedeelte duits, gezien mijn achternaam ook engels, en beide kanten zijn ook klein, dus dat is niet echt Nederlands
#3329248
Ook al zou ik 300€ over hebben zou ik het niet laten doen. Iets met privacy enzo. Het gaat wel om iets wat heel persoonlijk is, je genetische goedje. En dan staat er op die website dat het meerdere lagen encryptie heeft, ik wil dan weten waarmee het geëncrypteerd is en op welke manier. Ws gaan ze je dat niet vertellen. Dus het zal allemaal wel, en het gaat ook nog eens naar Amerika en dat vertrouw ik al helemaal niet. Net als heel veel landen trouwens.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door