Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3347676
Omdat Rana na een wandeling met veel rennen en spel, niet overdreven, vaak stijvig loopt wil ik de flexijoint voor haar proberen. De 250 ml is inderdaad weer te bestellen maar ik vind de verzendkosten nogal pittig 7,95 op een flesje van 18,50. Zijn er toevallig meer mensen in regio Noord Holland die willen bestellen dan kunnen we dat misschien combineren. Bij een grotere bestelling blijven de verzendkosten gelijk!
#3348461
Heb ook de literfles besteld, maar dan in Engeland, scheelt behoorlijk in prijs.
Ben gisteravond begonnen, dus kan nog niets zeggen over of het wat doet, maar wel een vraagje. Hoe geven jullie het?
Ze moet het nu eigenlijk 2x per dag.
Over het eten gaat het goed en merkt ze er blijkbaar niks van. Ze eten hier maar 1x per dag, dus dacht vanmorgen doe het ff op een stukje brood, nou,mooi niet vrouwtje.
Ook in een beetje karnemelk keek ze me aan of ik gek was.
Iemand een tip?

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
#3348463
BlissSpirit schreef:Heb ook de literfles besteld, maar dan in Engeland, scheelt behoorlijk in prijs.
Ben gisteravond begonnen, dus kan nog niets zeggen over of het wat doet, maar wel een vraagje. Hoe geven jullie het?
Ze moet het nu eigenlijk 2x per dag.
Over het eten gaat het goed en merkt ze er blijkbaar niks van. Ze eten hier maar 1x per dag, dus dacht vanmorgen doe het ff op een stukje brood, nou,mooi niet vrouwtje.
Ook in een beetje karnemelk keek ze me aan of ik gek was.
Iemand een tip?

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Ik ontbijt met een groente/fruit smoothie en geef Lola daar altijd wat van, en daar gooi ik haar flexijoint door heen.
Gevoelsmatig wil ik het haar graag in de ochtend geven en dit werkt dus prachtig
#3348468
Thanks, ga ik proberen.
constance.blokzijl schreef:
Ik ontbijt met een groente/fruit smoothie en geef Lola daar altijd wat van, en daar gooi ik haar flexijoint door heen.
Gevoelsmatig wil ik het haar graag in de ochtend geven en dit werkt dus prachtig
Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
#3348475
Dian schreef:Ik ben vanmiddag bij Tannetje geweest en we hebben gekeken naar de flexijoint voor honden en paarden. Tannetje kon hier ook geen verschil in vinden, de samenstelling is exact gelijk. Volgens haar kon ik in het vervolg gewoon de paardenvariant geven, die is goedkoper. Overgieten in kleine flesjes kan ik ook. Ze adviseerde me ook om er bij Rakker gewoon mee door te gaan. De andere ingrediënten voegden wel degelijk iets toe voor de gewrichten/artrose naast de duivelsklauw. Alleen moet je voor de hoeveelheid natuurlijk wel hond aanhouden.

Hier nog een keer de doseringen per dag voor honden:
>30 kg 5 ml
20 - 30 kg 4 ml
10 -20 kg 2-3 ml
< 10 kg 1-2 ml

1e week 2x per dag, daarna onderhoudsdosering van 1x per dag.
Zie hier.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door