Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3340552
Dian schreef:
Super dat het zo goed werkt!
Ja ik ben er echt blij mee!
Ik moest toevallig pijnstilling halen bij de DA voor Lola dus ik heb het daar ook gemeld, mijn DA gaf vorig jaar aan dat ze nog nooit een fatsoenlijk supplement konden vinden voor oudere honden waar ze tevreden over waren en de assistente was dan ook blij met de tip en heeft het opgeschreven om te googlen.
#3340572
Zit even dit topic door te spitten omdat ik aan het zoeken ben voor onze dame, maar begrijp ik het goed dat ik alleen nog de 1 liter versie kan bestellen?

Ten eerste nog al veel 'om uit te proberen' en ten tweede weegt ze nog geen 18 kilo, dus ik zou dan bijna een jaar die fles open hebben staan....is dat niet een beetje lang voor een suplement?

Dan zou die 250 ml toch iets handiger zijn, maar als ik die link volg krijg ik geen bestelmogelijkheid :g:
#3340573
Ina schreef:Zit even dit topic door te spitten omdat ik aan het zoeken ben voor onze dame, maar begrijp ik het goed dat ik alleen nog de 1 liter versie kan bestellen?

Ten eerste nog al veel 'om uit te proberen' en ten tweede weegt ze nog geen 18 kilo, dus ik zou dan bijna een jaar die fles open hebben staan....is dat niet een beetje lang voor een suplement?

Dan zou die 250 ml toch iets handiger zijn, maar als ik die link volg krijg ik geen bestelmogelijkheid :g:
Dat is best lang ja. Iemand bood mij de mogelijkheid het te proberen voordat ik een grote fles zou bestellen en die mogelijkheid wil ik jou nu dan ook bieden. Dus als je wil en je kan niks binnen haalafstand krijgen, dan mag je van mij wel 250 ml, of 100ml wat je wil, overnemen.
#3340575
Angelique schreef:Dat is best lang ja. Iemand bood mij de mogelijkheid het te proberen voordat ik een grote fles zou bestellen en die mogelijkheid wil ik jou nu dan ook bieden. Dus als je wil en je kan niks binnen haalafstand krijgen, dan mag je van mij wel 250 ml, of 100ml wat je wil, overnemen.
Super.... lief dat je dat aanbied
Ik ga nog even speuren en er een mailtje aan wagen naar Opti-shop, misschien zie ik gewoon iets over het hoofd
Mocht ik niks horen of elders vinden zal ik je een berichtje sturen over (als je nog over hebt dan) een probeersel via jou
#3340583
Ina schreef:Super.... lief dat je dat aanbied
Ik ga nog even speuren en er een mailtje aan wagen naar Opti-shop, misschien zie ik gewoon iets over het hoofd
Mocht ik niks horen of elders vinden zal ik je een berichtje sturen over (als je nog over hebt dan) een probeersel via jou
Ik moet nog aan de liter beginnen, dus tijd zat.
#3340600
constance.blokzijl schreef:Ik begrijp wat je bedoelt, ik heb de literfles ook met iemand van hier kunnen delen. Vond ik ook erg prettig ondanks dat ik wel een hond heb van iets meer dan 30 kilo.
En ik ben dolblij dat je wilde delen :-*
#3340748
Ik geef de dames sinds kort Arthrisoothe Gold van Naturvet, en dat bevat:

Active Ingredients per 3 Soft Chews:
Glucosamine HCI (Shellfish Source) 500 mg
Methylsulfonylmethane (MSM) 500 mg
Chondroitin Sulfate (Porcine Source) 200 mg
Green Lipped Mussel (Perna Canaliculus) 200 mg
Enzymes Blend 130 mg
Boswellia Serrata 90 mg
Yucca Schindigera 90 mg
Calcium Ascorbate (Vitamin C) 60 mg
Zinc 7 mg
Hyaluronic Acid 5 mg
di-Alpha Tocopheryl (Vitamin E) 60 IU

https://nl.iherb.com/pr/NaturVet-Arthri ... 32-g/69697

Ik geef ze er los duivelsklauw bij.
#3341960
Angelique schreef:Ik moet nog aan de liter beginnen, dus tijd zat.
Heb ondertussen reactie (nadat mijn email na 4 dagen onafgeleverd retour kwam) via het contactformulier op haar site en het blijkt dat voorlopig alleen de 1 literflessen beschikbaar zijn.
Dus...., zou ik heel graag gebruik maken van je aanbod tegen de tijd dat je jou fles gaat openen :-*

Ik hoor het wel :)
#3342029
Ina schreef:Heb ondertussen reactie (nadat mijn email na 4 dagen onafgeleverd retour kwam) via het contactformulier op haar site en het blijkt dat voorlopig alleen de 1 literflessen beschikbaar zijn.
Dus...., zou ik heel graag gebruik maken van je aanbod tegen de tijd dat je jou fles gaat openen :-*

Ik hoor het wel :)

Fles is al open, dus pb me maar even voor de details :)
#3343097
Ondertussen (dankzij Angelique *nogmaals merci*) al een week aan de flexijoint en ik geloof dat we toch al wel goed resultaat kunnen zien
Misty stond al op puur glucosamine compleet en doils joint maar ik vond de laatste tijd dat ze er niet kwieker op werd :(

Deze week opgebouwd, dus 2 keer per dag 3ml.... en ik heb nog maar 1 keer een sleepnageltje gehoord :)
Ze sleept niet zo erg dat ze haar nagels beschadigd... maar vooral tijdens de laatste wandeling, of de dag na een erg intensieve dag, wilde ze nog wel eens een sleepje laten horen en veel vaker in telgang lopen

Zowel de telgang als het sleepje zijn aanzienelijk verbetert (naar mijn idee).... dus tot nu toe zijn we hoopvol


Vraagje terzijde... zou de flexijoint ook een rustperiode nodig hebben zoals je vaak bij supplementen leest, ik kon het niet terugvinden :???:
#3347330
baileys schreef:Ik zou dit middel voor mijn oude sokje ook wel eens willen proberen.
Zij weegt nog geen 10kg en daardoor is een literfles wel wat veel.

*brutalemodusaan* is er iemand die met mij zou willen delen *brutalemodusuit*
Ik kan nog wel een slok missen :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door