Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3348507
Ok we moeten dus die met die paard op de fles hebben. Is nog eens extra handig, woon toch in Duitsland, dus bedankt voor de link ;)

Bij die andere staat nl. bij : Enthält keine verbotenen Substanzen unter Jockey Club Regeln.
En zover ik weet staat duivelsklauw op de "dopinglijst".
#3350425
Ik geef Bailey nu al een paar weken de flexijoint, en ik ben er tevreden over. Ze wilde nog weleens slepen met haar achterpoten en liep wat houterig.
Het slepen is na genoeg weg en ze loopt soepeler. Ik ga dus de link van Pauline maar eens uitproberen.
Ik vind dat wel een beetje spannend, bestellen in het buitenland.
#3350530
Heb zelf via de Engelse site besteld.
Was €39 kwijt inclusief verzenden en had het binnen een paar dagen in huis. Met de Duitse site geen ervaring.
baileys schreef:Ik wil graag via de duitse site bestellen, maar ik kan niet aangeven dat hij naar Nederland moet.
Via de engelse site lukt het wel. Maakt dat verschil???
Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
#3350549
Ik heb het kleine flesje ook besteld. Ik hoop dat het wat doet want Ziva geeft soms pijn aan daar waar ze dat normaal alleen in de winter doet. Op moment geef ik haar er niks voor want het is maar sporadisch en ze loopt goed over het algemeen.
Met de dierenarts overlegt dat ze a.s winter aan de tramadol moet in plaats van de rimadyl want die werkt niet. Maar als deze nu goed gaat werken hoeft ze misschien niet eens aan de tramadol en kan ze het af met toch de rimadyl. Als het werkt koop ik ook een liter. :)
#3351276
Ik heb het nu, bijna een week geleden, gekregen. Er zat een maatbekertje bij met 0,02 en een 0,04 lijntje. Ik ben er met mijn suffe hoofd vanuit gegaan dat het 0,04 lijntje 4ml was. :-X :censored2:
Verder heb ik niet ooit een toets voor medisch rekenen gehaald en is het niet iets wat ik echt moet kunnen... :???:

Ik kwam erachter omdat de fles heel snel leeg ging en ik dat erg vreemd vond en op een gegeven moment het in dat maatbekertje deed en toen dacht dat het handiger was om in een spuitje te doen. Op dat spuitje staat 4ml en in het bekertje zat heel heel veel meer.

On the bright side: Ze heeft geen pijn aangegeven de afgelopen dagen ;D (en gelukkig heb ik ook niks aan dr gemerkt verder)
#3352209
Vandaag naar de da geweest met Rocky, het lijkt
erop dat het artrose is.
Ik heb Flexadin advancend meegekregen.
Kan ik ook Flexijoint gebruiken tegen artrose?


** ik zie nu in de openingspost dat het gebruikt wordt tegen artrose
Laatst gewijzigd door Dreetje op di 14 aug 2018, 16:42, 2 keer totaal gewijzigd.
#3352218
sam28 schreef:Ik heb het nu, bijna een week geleden, gekregen. Er zat een maatbekertje bij met 0,02 en een 0,04 lijntje. Ik ben er met mijn suffe hoofd vanuit gegaan dat het 0,04 lijntje 4ml was. :-X :censored2:
Verder heb ik niet ooit een toets voor medisch rekenen gehaald en is het niet iets wat ik echt moet kunnen... :???:

Ik kwam erachter omdat de fles heel snel leeg ging en ik dat erg vreemd vond en op een gegeven moment het in dat maatbekertje deed en toen dacht dat het handiger was om in een spuitje te doen. Op dat spuitje staat 4ml en in het bekertje zat heel heel veel meer.

On the bright side: Ze heeft geen pijn aangegeven de afgelopen dagen ;D (en gelukkig heb ik ook niks aan dr gemerkt verder)
Super power met die dagelijkse dosis ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door