Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door vagebond
#3328727
Ik vraag maar eens even hier: wij willen morgen een strandwandeling maken, liefst niet zo lang in de auto, Scheveningen is voor ons het dichtstbij denk ik. We komen vanuit Tiel zeg maar. Kun je daar lekker wandelen nu met de honden? Of beter Kijkduin dan?
Ik heb zelf echt geen idee nl.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3328729
Ik loop op zowel scheveningen als kijkduin; beiden prima. Kijkduin moet je nog even het duin door, Scheveningen sta je zo op het strand.

Voor wandelen op Kijkduin parkeer ik altijd op de machiel vrijenhoeklaan, helemaal aan het eind
Wanneer ik op Scheveningen loop, rij ik richting Zuiderstrandtheater en dan nog wat verder de weg volgen en dan sta je op het parkeerterrein bij het strand
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3328732
Bij Kijkduin zijn nog wat tentjes aan de boulevard om wat te drinken of eten.
De boulevard in Scheveningen is wat lastig met de auto op het moment.
Bij het zuiderstrand zoals Inge zegt stap je zo uit de auto het strand op en loop je in een klein uur naar Kijkduin dus dat kan je ook nog doen als je wat langer wil wandelen en wat wil eten/drinken in Kijkduin en dan weer terug wandelen.

Geniet van ons mooie strand! Het is er heerlijk!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3328734
Als wij gaan, rijden we naar het Zwarte Pad en lopen we daar een uurtje ongeveer en daarna rijden we met de auto naar de haven (eindpunt tram 12, dacht ik) en eten daar een visje en natuurlijk voor Appie een harinkje ;) ......
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3329577
CindyMayella schreef:Als wij gaan, rijden we naar het Zwarte Pad en lopen we daar een uurtje ongeveer en daarna rijden we met de auto naar de haven (eindpunt tram 12, dacht ik) en eten daar een visje en natuurlijk voor Appie een harinkje ;) ......


Dat is eindpunt tram 11 :) ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door