Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3328627
Ik heb tegenwoordig een condensdroger die staat pal naast de wasmachine dus hoe makkelijk om het water uit de tank in de wasmachine te legen..het is " een druppel op een gloeiende plaat" waarschijnlijk maar ik vroeg mij af of de wasmachine dit signaleert en hierdoor minder water gebruikt bij de volgende wasbeurt...BP weet altijd raad dus...ik heb ook weleens een emmer schoonwater over van bloemen omdat ik ze daar tijdelijk inzet of zo..ik dacht..t is kleine besparing maar beter dan weggooien..
#3328636
Poeh! Ik heb werkelijk geen idee maar ik denk eigenlijk van niet. Dat ie het niet meetelt dus. Ik heb ooit met Miele gebeld en geklaagd over dat ik de machine minder schoon vind wassen als mijn vorige Miele. Ze zeiden toen dat dit met de water zuinigheid te maken heeft en dat ik op de "extra water knop" kon drukken. Ik zeg "ja, maar dat werkt niet bij ieder programma" (staat de machine niet toe). Toen zeiden ze dat ik zelf extra water kon toevoegen met een gieter.
#3328776
Too schreef:Mijn hele oude machine kun je bijvullen via het zeepbakje, maar ...waarom t is hartstikke omslachtig.
Kun je dat dan niet gebruiken om mee te dweilen, de kattenbak te soppen, de wc door te spoelen..

Ik laat dat reservoir gewoon in de trommel leeglopen omdat wanneer hij te vol zit ik het best een tippel vindt naar het volgende " leeg punt" ..vandaar dat ik dan weleens denk..he zou het nog iets schelen..Dus ik vul niet tijdens het wassen of zo..maar voor het wassen.

Het water komt uit mijn schone wasgoed dus ik geloof niet dat het vies is zo ziet het er ook totaal niet uit bovendien zou het dan volgens mijn logica voor de 1e wasbeurt gebruikt worden daarna wordt er nog tig keer gespoeld..
Maar samengevat ..denk ik dat het inderdaad niet veel scheelt..zeker niet als hij wellicht nog weegt voor het wassen..dat zou ik eens op moeten zoeken
Bedankt voor jullie reacties
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door