Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3328338
Wat gaat het toch snel, ik weet nog wel dat ik gebeld werd dat de bevalling was begonnen en ik naar Kampen mocht komen
Nog nooit zo snel naar Kampen gereden, en daar mijn 1e bevalling mee mogen maken

Vanaf die dag zo ongeveer 3-4 keer per week naar Kampen om alles van onze Daan te volgen ! Van oogjes open tot 1e x vaste voeding, van 1e keer nageltjes bijknippen tot de controle bij de dierenarts, ik mocht het allemaal meemaken :biggrin2:

Op 7 maanden het keiharde nieuws dat ons mannetje in beide ellebogen LPC had, en geopereerd moest worden (met daarna een lange revalidatie periode)
Het was een drama, zo'n kleine puber rustig houden en hem in zo goed als alles beperken

Maar.... We zijn er doorheen gekomen met een kei van een arts, lieve vrienden en elkaar en nu is hij alweer 8 !
Buiten de Corta RX slikt Daan nog helemaal noppes nada aan pijnstilling, en doet nog steeds alles wat een lab hoort te kunnen doen * trots *

Lieve Daan, ik hoop dat we nog heel veel jaren samen mogen zijn, want potverdorie wat zit jij in mijn hart mannetje
Bijlagen
Daan 8 jaar.jpg
Daan 8 jaar.jpg (383.92 KiB) 1916 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door