Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3345672
Gisteren te horen gekregen dat beide teefjes drachtig zijn! Bij de ene zijn er een stuk of vijf geteld en bij de ander zo'n zeven.
Leuk nieuws om op je verjaardag te krijgen :D

Nu gaan we aftellen....en wordt het dus echt spannend, zal er een teefje voor ons bij zijn?! :)
Door smulpaap
#3345676
zurca schreef:Gisteren te horen gekregen dat beide teefjes drachtig zijn! Bij de ene zijn er een stuk of vijf geteld en bij de ander zo'n zeven.
Leuk nieuws om op je verjaardag te krijgen :D

Nu gaan we aftellen....en wordt het dus echt spannend, zal er een teefje voor ons bij zijn?! :)
;D ;D ;D :D :D :D Dat moet wel lukken denk ik :biggrin2: :-* Wat enorm gaaf !
Door zurca
#3348824
Vanacht droomde ik dat er pups geboren werden. Mijn verbazing was dan ook even groot toen ik vanmorgen via facebook een berichtje kreeg van de fokster. Vanacht 7 pups geboren, 3 reutjes en vier teefjes :D
Moeders en pups maken het goed.
Onnodig om te zeggen dat wij erg blij zijn ::) :biggrin2:
#3348826
zurca schreef:Vanacht droomde ik dat er pups geboren werden. Mijn verbazing was dan ook even groot toen ik vanmorgen via facebook een berichtje kreeg van de fokster. Vanacht 7 pups geboren, 3 reutjes en vier teefjes :D
Moeders en pups maken het goed.
Onnodig om te zeggen dat wij erg blij zijn ::) :biggrin2:
Gefeliciteerd ! :biggrin2: :) :)
#3348837
zurca schreef:Vanacht droomde ik dat er pups geboren werden. Mijn verbazing was dan ook even groot toen ik vanmorgen via facebook een berichtje kreeg van de fokster. Vanacht 7 pups geboren, 3 reutjes en vier teefjes :D
Moeders en pups maken het goed.
Onnodig om te zeggen dat wij erg blij zijn ::) :biggrin2:
Wat leuk!! Gefeliciteerd! :D
Door zurca
#3348843
Spikkelneus schreef:Oh, nou komt het wel echt dichtbij!
Nou inderdaad.... Vanmorgen begonnen met het wassen van kleedjes, kussens etc. ;D Ik geloof dat ik een heel asiel kan voorzien van dekens enzo :P
Ben ook eens gaan inlezen op het vaccinatieschema en heb mij aangemeld bij facebook bij de titeren met vaccicheck groep....
#3348879
zurca schreef:Nou inderdaad.... Vanmorgen begonnen met het wassen van kleedjes, kussens etc. ;D Ik geloof dat ik een heel asiel kan voorzien van dekens enzo :P
Ben ook eens gaan inlezen op het vaccinatieschema en heb mij aangemeld bij facebook bij de titeren met vaccicheck groep....
;D
Zo leuk, die voorbereidingen! :D
#3348881
zurca schreef:Een teefje :)
Volgende teefje kan rond aankomende zondag pups krijgen. Even afwachten wat die op de wereld gaat zetten qua teefjes ;)
Je kan nu iig al kiezen! Gefeliciteerd alvast en de echte voorpret kan nu beginnen.

Best veel toch...7?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door