Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3344152
Nog niet gehoord van de fokster ;) Het is ook nog wat kort dag denk ik... Aankomende donderdag zou het in theorie zo kunnen zijn dat 1 teefje drie weken drachtig is. We zullen nog even geduld moeten hebben :P
Qua naam, we laten het maar ff zo...Als er daarwerkelijk een pupje voor ons bij is en we zijn een aantal keren op bezoek geweest dan zal die naam wel komen.

Verder heb ik momenteel veel aan mijn hoofd en niet veel "ruimte" om over een pup na te denken, misschien wel goed....gaat de tijd wat sneller :)
Door zurca
#3344154
Krijg net berichtje.... Volgende week vrijdag gaat ze voor een echo. Ik zou mee mogen maar kan niet....ben die dag jarig en heb al plannen gemaakt. Maar hoe leuk zou het zijn dat wij op die dag horen of er een dame drachtig is :D Van 1 van de dames verwacht ze wel dat die drachtig is :)
#3344385
zurca schreef:Krijg net berichtje.... Volgende week vrijdag gaat ze voor een echo. Ik zou mee mogen maar kan niet....ben die dag jarig en heb al plannen gemaakt. Maar hoe leuk zou het zijn dat wij op die dag horen of er een dame drachtig is :D Van 1 van de dames verwacht ze wel dat die drachtig is :)
Wat spannend en leuk!! :D :D
Door zurca
#3344402
Er is nog een hondje loops geworden.... ;D

(en voor jullie nu denken..."euh....drie teefjes zo dicht opelkaar laten dekken?!" De fokster doet dit samen met een vriendin. Zij heeft haar eigen honden en kennel maar het loopt (letterlijk en figuurlijk) veel door elkaar zeg maar. Beide teefjes die nu gedekt zijn is er 1 van de fokster, en 1 van de vriendin. De hond die nu loops is geworden is haar laatste nestje.)
#3344569
zurca schreef:Er is nog een hondje loops geworden.... ;D

(en voor jullie nu denken..."euh....drie teefjes zo dicht opelkaar laten dekken?!" De fokster doet dit samen met een vriendin. Zij heeft haar eigen honden en kennel maar het loopt (letterlijk en figuurlijk) veel door elkaar zeg maar. Beide teefjes die nu gedekt zijn is er 1 van de fokster, en 1 van de vriendin. De hond die nu loops is geworden is haar laatste nestje.)
Keuze genoeg zo te lezen :biggrin2:
Door Lizzy
#3344694
zurca schreef:Er is nog een hondje loops geworden.... ;D

(en voor jullie nu denken..."euh....drie teefjes zo dicht opelkaar laten dekken?!" De fokster doet dit samen met een vriendin. Zij heeft haar eigen honden en kennel maar het loopt (letterlijk en figuurlijk) veel door elkaar zeg maar. Beide teefjes die nu gedekt zijn is er 1 van de fokster, en 1 van de vriendin. De hond die nu loops is geworden is haar laatste nestje.)
Ik dacht eerlijk gezegd helemaal niks :biggrin2: . Maar nee even serieus: de natuur laat zich niet altijd goed plannen en dus doen fokkers soms dingen waarvan de buitenwereld kan denken " :???: :???: :???: ". So be it! Jij hebt in ieder geval waarschijnlijk wel wat te kiezen!
Door zurca
#3344902
Wij hopen hierdoor inderdaad dat er voor ons straks wat te kiezen valt :)
De twee teefjes die als eerste gedekt zijn, die zouden dicht bij elkaar hun nestje krijgen. Als beide daadwerkelijk pups hebben en beide nestjes hebben teefjes dan kunnen we met drie weken aangeven welk nest onze voorkeur heeft. Mocht er niets te kiezen zijn dan is het derde (hopelijk) nestje nog een mogelijkheid voor ons.
Ik ben weg van de combinatie die als tweede gedekt is. Vooral de reu smelt ik voor weg.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door