Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3350039
Bedankt voor jullie reacties!

We kijken er naar uit om de pups te gaan bezoeken, zijn erg benieuwd of er tijdens die bezoekjes 1 of misschien 2 zijn die elke keer weer onze aandacht zullen trekken.
Laatst gewijzigd door zurca op do 26 jul 2018, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Janie2
#3350081
Kaio schreef:Als de rest voor je keuze niet uitmaakt: alles loslaten en oogjes dicht en denk aan het pupje dat er straks vandoor gaat met je pantoffel, je in je vinger bijt, je vragend aankijkt met een speeltje, heerlijk ligt te tukken op haar plekje of gezellig naast jou. Welke pup is dat?

Dit!!!
Mijn hond was rechtstreeks “BAM hebbes gevoel”.
Dat is toch het belangrijkste.
Mijn hond is een ontzettende papa look-like ben ik later achter gekomen.

Als vaders je kwa karakter ook erg aanspreekt, meer dan de andere combinatie, dan zou ik voor dat laatste nestje gaan met dé vader.
Door eelke
#3350082
Joep was de enige reu en die is toch echt de liefste :smitten:

Bij Gijs op combi vlekken en advies van de fokker gekozen, maar ik weet niet of dat nou zo goed uitgepakt is. Maar ik heb niet alle honden van dat nest kunnen volgen, dus geen idee wat dat geworden zou zijn.
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3350098
pearlsofpassion schreef:Als je hart uitgaat naar die reu, zou ik voor het tweede nest gaan.
1 van die twee teefjes zal jullie wel helemaal liggen.
Ik vermoed, tussen je regels door, dat je met die keuze ook blijer en opgewondener zal zijn dan dat je voor het andere nest kiest omdat er toevallig meer teefjes zijn en misschien met het gevoel blijft zitten dat je het ideale hondje misloopt.

2 keuzes uit iets waar je hart naartoe gaat is beter dan veel meer keuze uit iets waar je minder opgewonden van wordt. Uiteindelijk moet je er toch maar eentje kiezen, dan maakt het niet meer uit uit hoeveel er oorspronkelijk gekozen moest worden.

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. :P
En dat is mijn mening.
Maar ook dat, wat je ook beslist, het altijd goed zal zijn, en je altijd in de wolken zal zijn met het teefje dat je uiteindelijk krijgt.
Helemaal mee eens, dat er meer keus is wilt niet zeggen dat jouw pup daar tussen moet zitten. Het 2e nest heeft de voorsprong dat vaders je erg trekt.
Ik zou ook voor de 2e gaan en daar je hart voor open stellen.
Hopelijk voel je bij 1 van de teven .... je hart springt op want dat is jouw pupke. Volg je hart
Door Lizzy
#3350140
zurca schreef:Keuze gemaakt :P
Het zal jullie verbazen maar we gaan voor een dame van het eerste nestje :biggrin2:
En kun je ook uitleggen waarom? (mij verbaast het niks, eerlijk gezegd).
#3350145
Ik heb gewoon een goed gevoel als ik naar die pups kijk... De nacht dat ze geboren zijn droomde ik dat er pups geboren werden. Als ik dan dus naar mijn gevoel moet luisteren... ::) :biggrin2: ;)
De ouders van dit nest zijn leuke hondjes, fijn karakter en uiterlijk spreekt ook zeker aan.

En als ik dan toch weer even na ga denken; De reden om voor het 2de nest te gaan is puur en alleen omdat ik die reu zo leuk vind. Ik moet wel beseffen dat zijn 2 dochters zomaar niet op hem gaan lijken..
En nu heb ik niets meer dan uiterlijk om op af te gaan, 2de nestje spreekt 1 teefje aan. 50% kans dat die dus ook naar de andere pupkoper kan gaan. Zou ik dan teleurgesteld zijn? Geen idee maar dat lijkt me erg rot. Bij het eerste nestje heb ik dat dus helemaal niet...ja er zijn er twee die er nu uitspringen maar de andere 2 zijn ook leuk.

En mijn vriend heeft dezelfde voorkeur voor de 2 pups als ik.

Dus beslissing deels op gevoel en deels met een beetje verstand (?? :biggrin2: ) genomen.

Als we voor een 2de pup gaan, gaan we gewoon voor een pup van die reu :biggrin2: ;)
#3350148
Angelique schreef:
Voordeel van deze strategie is dat je misschien de andere pups uit het favovadernestje wat kan volgen en kan zien of pa die leuke bouw van 'm ook vererft.
Ja precies :cool:
Zijn vader heeft de looks wel doorgegeven want daar lijkt hij best op.

Ik vond het eg moeilijk om te kiezen maar ben nu helemaal happy met de keus. Welke van de dames het ook zal worden, met alle vier zien we ons wel naar huis gaan ;) En dat had ik niet met die 2 dames van het andere nestje.
#3350156
In de week dat de pups 8 weken zijn en naar hun nieuwe baasjes mogen gaat mijn collega met vakantie en kan ik geen vrij krijgen omdat ik haar werk overneem. De pup zal iets langer bij de fokker blijven. We gaan haar dan halen als ze 9 a 9.5 weken oud is. Vanaf dan kan mijn vriend vrij krijgen. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door