Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3352637
Het kiezen straks, echt geen idee nog. Ja er is nu voorkeur maar geen idee of dat zo blijft want nu beginnen ze echt te ontwikkelen en op ons te reageren. We zijn dus erg benieuwd hoe het morgen zal zijn.

Siberienne en POP, dat leuke hondje is een teefje, alle foto's die ik hier plaats zijn de teefjes ;)
#3352638
zurca schreef:Het kiezen straks, echt geen idee nog. Ja er is nu voorkeur maar geen idee of dat zo blijft want nu beginnen ze echt te ontwikkelen en op ons te reageren. We zijn dus erg benieuwd hoe het morgen zal zijn.

Siberienne en POP, dat leuke hondje is een teefje, alle foto's die ik hier plaats zijn de teefjes ;)
Oeps ::) :biggrin2: ik ben alleen maar reuen gewend ;D ;D sorry, zij kijkt ze stoer en open de wereld in... ;) ;) ;)
#3352753
De twee lichtste hondjes zullen naar verwachting bruine/beige vlekken krijgen.
De twee met de donkere kopjes zijn driekleurig. De kopjes zullen nog wel bruiner worden maar waarschijnlijk blijven de oortjes zwart. Ook de vlekken op het lijf zullen zwart blijven.
Dan krijg je een beetje dit idee;
Bijlagen
mouse.jpg
mouse.jpg (84.95 KiB) 1622 keer bekeken
#3353330
Onze zoektocht is ten einde want wij hebben gevonden waar wij naar op zoek waren :D

Hierbij wil ik jullie voorstellen aan ons nieuwe meiske, Pippa;
Pippa1.jpg
Pippa1.jpg (67 KiB) 1448 keer bekeken
Pippa2.jpg
Pippa2.jpg (119.26 KiB) 1448 keer bekeken
Pippa3.jpg
Pippa3.jpg (107.33 KiB) 1448 keer bekeken
Nog 3 weekjes zullen wij geduld moeten hebben en dan mogen wij haar op gaan halen. Door werkomstandigheden blijft zij 1 weekje langer bij de fokster.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door