Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3328124
Oh wat een heftig nieuws. Je keuze begrijp ik wel. Ook ik vind het een mooie gedachte dat jullie na alles samen ook het laatste aangaan.

Ik hoop voor jou dat er behandeling mogelijk is, heel veel sterkte.
Door Tibbies
#3328125
Pff, wat een naar nieuws.
Ik denk dat je een goede beslissing hebt genomen en wens je veel sterkte.
Door M@rina
#3328126
Jeetje wat heftig, maar kan je besluit alleen maar ondersteunen... ik hoop dat jullie nog heel lang samen zullen zijn, maar mocht dat niet zo zijn dan kan jij met dit besluit ook rustig gaan...

Heel veel sterkte en ik duim voor goede berichten voor je.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3328132
Jeetje wat heftig :'(
Ik vind het mooi dat je zo aan je hondje denkt!
Ik hoop dat je toch nog positief nieuws krijgt!!
Door hamada
#3328137
Wat een heftig nieuws! Moeilijk om hier iets op te zeggen :'(
Ik hoop dat je toch meer perspectief hebt dan het nu lijkt.
En ik vind dat je een liefdevol besluit hebt genomen voor je kanjer. Hopelijk kunnen jullie toch nog lang samen door. En dan voor altijd samen...
Door Kuikuhnek
#3328139
Wat een verhaal, wat vreselijk heftig.
Wat knap dat je het deelt.
Ik wens je heel veel kracht en sterkte. Wat een mooi idee toch wel om het op die manier te doen als het zover komt.
Ik hoop voor jullie dat dit nog lange tijd mag duren.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3328141
Amai, wat een nieuws. Ben je net goed en wel aan je nieuwe leven begonnen, krijg je zoiets :(
Ik hoop ook op toch nog goed nieuws, maar ik vind het eerlijk gezegd tot nu toe niet heel rooskleurig klinken. :-\

(Maar heb je er dan niets van gemerkt? Lijkt mij dat zoiets er al langer moet zitten, met een zeker formaat)


Sterkte!
Je beslissing voor je teckel vind ik heel logisch en begrijpelijk :bigarmhug:
Door Anne in Zweden
#3328148
Oef, die komt binnen... Verschrikkelijk, wat een dramatische wending heeft je nieuwe leven ineens genomen. :( Je bent nog hartstikke jong ook, toch?

Wat je hondje betreft heb je de juiste beslissing genomen, vind ik, en ik hoop dat het je innerlijke rust geeft om te weten dat je knuffie geen bange toekomst tegemoet gaat maar min of meer samen met jou afscheid mag nemen van het leven. Uiteraard hoop ik dat dat moment nog heel ver weg is en dat er toch nog iets voor je gedaan kan worden qua gezondheid. Heel veel sterkte met alles wat komen gaat...
Door Cathelijn
#3328157
Wat een heftig bericht! Hopelijk blijft de kwaliteit van leven voor jullie beiden nog een hele tijd goed. En voor Joep ook :-*
Gebruikersavatar
Door doranto
#3328161
Ik vind de beslissing die je genomen hebt heel goed en mooi, maar hoop net als de rest dat je nog lang een goede kwaliteit van leven mag hebben samen.
Heel veel sterkte gewenst!
Door src_esther
#3328183
Wat mooi dat je aan je hondje denkt. Ik begrijp heel goed dat je kwaliteit boven kwantiteit verkiest en vind het dapper. Heel veel kwaliteit en sterkte gewenst!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door