Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3327216
Ik zoek een goede osteopaat. Wie heeft goede ervaringen en met wie?
Ik zoek in de buurt van Brabant.
Door tt-tjes
#3327232
Voor Bono. Die heeft een aantal weken geleden een smakker gemaakt toen het glad was. Het lijkt nu net of hij met een tik loopt links achter.
Door Siberienne
#3327242
tt-tjes schreef:Maar dat is een chiropractor en geen osteopaat
Nee joh, je meent het ;) ;) ;)

had het er niet expliciet bij gezegd in het bericht. Omdat het een probleem bewegingsapparaat is wat je noemt en zij niet alleen op botten maar ook op spieren en pezen werkt, ook met de dry needling ed, nam ik toch de moeite om het even te noemen voor je.
Door tt-tjes
#3327247
;D ;D
Ben ik ook blij mee. Maar bij de naam chiropractor krijg ik beeld van Dorith Aharon en dan krijg ik kippevel. Vandaar mijn opmerking.
Ik dacht dat je voor dit soort dingen een osteopaat moest hebben.
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3327252
Over 3 en half jaar studeer ik af ;) Praktijk komt bij mij aan huis, de verbouwing gaat komend najaar beginnen!

Maar Roos Koeter behandelt Diego, Dali en Milou en dat doet ze super!
Diego zijn bekken staat weer recht, Milou is van haar incontinentie af en Dali dat blijft helaas dweilen met de kraan open, maar goed, je moet iets... En zonder osteopathie kon hij waarschijnlijk helemaal niet meer lopen en nu loopt hij in elk geval redelijk en hij speelt nog steeds.
Door tt-tjes
#3327787
Inmiddels een osteopaat gevonden, die aan huis komt. Maandag worden de jongens allebei onder handen genomen. Dus ook Opa Baloutje wordt eens bekeken. Ben benieuwd wat er bij Bono uitkomt.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3327876
tt-tjes schreef:;D ;D
Ben ik ook blij mee. Maar bij de naam chiropractor krijg ik beeld van Dorith Aharon en dan krijg ik kippevel. Vandaar mijn opmerking.
Ik dacht dat je voor dit soort dingen een osteopaat moest hebben.
Mag ik vragen waarom je kippenvel krijgt bij Dorith Aharon?
Ik ben 12 jaar geleden bij haar geweest mijn kreupele poes Lea. Ze heeft haar erg goed geholpen. Ik zat erover te denken om er weer heen te gaan, maar nu met Ziva. Ik heb soms wel en soms niet het idee dat ze pijn heeft van het ongeluk van 5 en een half jaar terug.
Door Eef+Stippels
#3327878
Spikkelneus schreef:Over 3 en half jaar studeer ik af ;) Praktijk komt bij mij aan huis, de verbouwing gaat komend najaar beginnen!
Heeeee, wat leuk!
Spannend hoor :D
Door Eef+Stippels
#3327879
tt-tjes schreef:Inmiddels een osteopaat gevonden, die aan huis komt. Maandag worden de jongens allebei onder handen genomen. Dus ook Opa Baloutje wordt eens bekeken. Ben benieuwd wat er bij Bono uitkomt.
Hopelijk voelen ze zich allebei beter daarna!
Door tt-tjes
#3327935
sam28 schreef:Mag ik vragen waarom je kippenvel krijgt bij Dorith Aharon?
Ik ben 12 jaar geleden bij haar geweest mijn kreupele poes Lea. Ze heeft haar erg goed geholpen. Ik zat erover te denken om er weer heen te gaan, maar nu met Ziva. Ik heb soms wel en soms niet het idee dat ze pijn heeft van het ongeluk van 5 en een half jaar terug.
Ik ben daar ook 1x geweest. Ze deed mijn hond echt pijn en die liep daarna nog veel erger kreupel. Dus nooit meer.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door