Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3326907
Inmiddels zitten we alweer bijna een weekje in 2018.
Wat was nou op huisdieren gebied je beste aankoop van 2017? En wat was je slechtste?

Mijn beste was met stip op 1 mijn vouwfiets. Gekocht om naar het werk te gaan. Maar privé gebruik ik em om met Zoë in velden en bossen te fietsen. Zalig vindt ze dat.

Mijn slechtste aankoop was denk ik mijn twee grote pakken hooi van de intratuin. Het is niet uit elkaar te krijgen. Mijn handen doen er zeer van en ik heb ook al splinters tot bloedens toe onder mijn nagels gehad.


Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
#3326909
De beste was nieuw voer voor Spot, de Hermanns blikken en de Krill olie capsules; zijn vacht is beter en hij doet het er goed op, hij verdraagt al 3 diersoorten en de prednison is bijna afgebouwd :)


De slechtste hmmmmm, ik kocht een speeltje via internet, een Chuckitt boomerang maar hij ligt ongebruikt in de kast want het blijkt stof ipv rubber en ik ben bang dat dat zo kapot is :P
Door smulpaap
#3326911
Thara was meer de beste deal i.p.v . aankoop

De slechtste : Mijn vertrouwde beest van een blender begaf het na vele jaren trouwe dienst
Ik had op dat moment geen tijd en zin om een eind weg te gaan voor een nieuwe
Dus hier ter plaatse een andere gehaald , het ding doet het . Maar ik ben er niet kapot van
Maar ach , voor die kleine porties kan ik er voorlopig wel mee voort . Maar ik denk niet dat ie zo lang leeft als de vorige
Gebruikersavatar
Door Ina
#3326915
Siberienne schreef:De beste was nieuw voer voor Spot, de Hermanns blikken en de Krill olie capsules; zijn vacht is beter en hij doet het er goed op, hij verdraagt al 3 diersoorten en de prednison is bijna afgebouwd :)


De slechtste hmmmmm, ik kocht een speeltje via internet, een Chuckitt boomerang maar hij ligt ongebruikt in de kast want het blijkt stof ipv rubber en ik ben bang dat dat zo kapot is :P

Maar dan kan je hem toch net zo goed een zwieper geven voor de heren....hebben ze er tenminste nog 5 minuten lol mee gehad in plaats van dat hij in de kast ligt te verstoffen.... en blijkt het misschien toch nog een goede (maar dure) aankoop te zijn geweest ;)


Mijn beste aankoop afgelopen jaar was een nieuwe mand voor Misty.
Niks bijzonders, gewoon zo'n plastic bak maar dan wel helemaal bekleed met een lekker kussen dus ook de opstaande rand.... en zij is er helemaal weg van :???:

De slechtste.... hmmmm... dat zal waarschijnlijk weer iets zijn waarvan ik hoopte dat ze het zouden lusten maar waar ze allebei hun neus voor op hebben getrokken
Gelukkig hebben we een kliko in de vriendenkring dus dat soort dingen schuiven dan gewoon door.... pech voor de dames, geluk voor de wandelende kliko :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3326921
hmm Oli is niet gekocht.

dus eh eens kijken, beste grindvloer (denk ik) Alhoewel mijn auto ook. (is ook allebei voor de hondjes :biggrin2: )
Slechtste eh....koop alleen veel goede dingen :biggrin2: . Nee eh ik weet het niet meer, zal vast wel iets zijn :g: oo wacht ikea knuffels voor Oli,omdat ie zo graag iets in zijn bek heeft, 3 seconden dan liggen ze binnenste buiten ::) ;D
Laatst gewijzigd door Kaio op zo 07 jan 2018, 08:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3326928
koekje schreef:Oooooohhhhh, ik ben een hele slechte moeder. Ik heb afgelopen jaar, behalve eten en grit en wat schoonmaakmiddel, helemaal geen katgerelateerde aankopen gedaan. :-[
Nee nee nee, ik win. Ik heb dit jaar twee urnen gekocht.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3326940
Beste aankoop een complete afwerpstang van een damhert voor Phemke. Phemke kauwt er meerdere malen per dag aan en inmiddels is hij al voor bijna de helft verdwenen.
Slechtste aankoop een keukenweegschaal die nogal 'ruimdenkend' met het aangeven van de gewichten omgaat (ging, want is inmiddels vervangen). Dezelfde hoeveelheid woog de ene keer zomaar vele grammen zwaarder of lichter dan de andere keer. >:(
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3326944
Het was wel een beetje als (zwarte) humor bedoeld hoor. Het helpt soms wel om er een beetje om te lachen.

Om terug te komen op het onderwerp, mijn beste aankoop dit jaar zijn de kartonnenvellen die ik nu als bodembedekking in de kooi van de papegaaien gebruik. Super fijn in gebruik, maak veel vaker de kooi schoon. En dat is niet alleen hygienischer, het is ook altijd even een gezellig momentje. En het maakt het veel makkelijker om verrijkingsspeeltjes te vervangen.

Mijn slechtste aankoop is een zwart kussen voor Oscar geweest. Voor in zijn reisbench. Hij vond het niets. Na zijn overlijden heb ik het aan mijn moeder gegeven, maar Jeppe vindt het ook niets. Kennelijk is de stof niet prettig ofzo, het was een kussen die ook buiten kan, waterdicht.
Door Lizzy
#3326948
Slechtste aankoop : een bank-bescherm-kleed. Wat een giller ;D , dat ding glijdt al van de bank als je er naar kijkt.

Beste aankoop: onze auto, voor de honden. En de vetbedden (met groene achterkant). En de grotere benches. Kan niet kiezen welke de beste is....

Ja. Toch de auto. Zo'n fijne auto :smitten:
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3326953
Mijn beste aankoop....mijn supersnelle camera voor actiefotografie en mijn slechtste aankoop...een perspex plaat voor in de studio. Veel te groot, ik kan dat ding niet vertillen alleen, dus daar staat hij dan, tegen de muur te staan. ML moet hem maar halveren, dan ga ik hem waarschijnlijk wel gebruiken.
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#3326954
Mijn beste aankoop was toch wel de krabpaal voor de poezels. Ja de linkse is de oude. ;D
26047513_10213126032177040_2176233978123256277_n.jpg
26047513_10213126032177040_2176233978123256277_n.jpg (36.2 KiB) 2003 keer bekeken
Slechtste aankoop.. alle pogingen tot de katten vis laten eten, wat ik dus weer kon doorschuiven naar een vriend omdat ze daar de neus voor ophalen.

Niet kat-gerelateerd was mijn auto de beste aankoop denk ik.. Of de koelkast. Of de droger. Moeilijk. ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door