Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3327219
Beste aankoop van 2017 was de Ikea bank voor Dorian,hij ligt er altijd op,en zo lekker ontspannend.Heerlijk gezicht om naar te kijken.

Slechtste koop waren mijn regenlaarzen van 50 ,00 die na 3 maanden al zo lek als een mandje waren.
Dacht koop duurdere regenlaarzen. >:( Heb nu gewoon die goedkopere en die zijn gewoon goed en blijven waterdicht.
Door eelke
#3327224
Ik heb deze, vind ze prima. Ik vind mijn leren-anwb fijner, want dit blijft toch een plastic regenlaars, maar verder niks op aan te merken. Zijn 40 euro ofzo? Ik heb ze online, maar zie ze ook bij de boerenbond staan.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3327263
oo dat is relatief, duurdere regenlaarzen van 50 euro...Ik heb dus aigles, parcours2 vario, die krijg je niet voor die prijs (helaas kan ik daar door mijn peesplaatontsteking/hielspoor momenteel niet op lopen, eigenlijk op mijn meindl wandelschoen ook niet geweldig :-X, naja kan gewoon niet echt lopen zonder pijn) . Maar ik heb ze voor 80 en dat is dan goedkoop voor die, dagelijks amazon in de gaten gehouden en een prijs vantevoren vastgesteld waarop ik ze koop. Ooit kan het per dag 50 euro schelen ::)
Maar dat vind ik wel fijne regenlaarzen, vorig jaar heel veel op gelopen
Door Tanna
#3327293
Slechtste aankoop zijn een paar bakjes gemalen wild van Bandit. Helemaal niks mis mee, maar blijkbaar zit er deze keer een diersoort door die het kleine monster niet blieft. Al doe ik dan stiekem maar 25 gram door de rest van het vlees, weet ze er nog omheen te eten.
Beste koop is ons nieuwe huis in Drenthe, waar we volgende week maandag de sleutel van krijgen. Zowel hondje als baasjes zijn daar blij mee!
#3327325
Kim_S schreef:Welke regenlaarzen heb je nu? Ik moet nog nieuwe, heb nu 2 paar lek ::)
Ik heb nu een paar bij de Intratuin gekocht. Zwart met een luipaardmotief. Koste iets van 23 eurie,maar lopen lekker en zijn waterdicht.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3327343
judith1967 schreef:Ik heb nu een paar bij de Intratuin gekocht. Zwart met een luipaardmotief. Koste iets van 23 eurie,maar lopen lekker en zijn waterdicht.
Met luipaardmotief durf ik niet naar jachttraining ;D
#3327348
Kim_S schreef:38-39, per merk verschillend ::)
Ik heb nog een paar Aigle Iso Parcours maat 39 staan, weet alleen even niet hoe versleten de zolen zijn. Plus, het zijn eigenlijk winterlaarzen. Maar ze lekken in ieder geval niet! :biggrin2: Kom je passen? :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door