Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3327349
Anne in Zweden schreef:Ik heb nog een paar Aigle Iso Parcours maat 39 staan, weet alleen even niet hoe versleten de zolen zijn. Plus, het zijn eigenlijk winterlaarzen. Maar ze lekken in ieder geval niet! :biggrin2: Kom je passen? :D
Ow das wel de moeite, winterlaarzen!
We zijn er over een uurtje :biggrin2:
#3327369
By Far..onze nieuwe huis..of eigenlijk boot..2017 zijn we 9 januari al direct heeeeeeeeeeeeeel goed begonnen met onze droomlokatie..een woonboot..met 600M2 grond.. wie had dat ooit gedacht ..dichtbij bij de stad want daar blijf ik ook van houden..en ik zit zeker 20 minuten eerder op de A9 die ik elke dag voor mijn werk op moet..en dus ook 20 minuten eerder thuis...en op de valreep van 2017..op nummer 2 de zo gewenste Numatic stofzuiger ..
De miskoop...een buitenkussen die voor kanjers hier helemaal niet lekker inzakt waardoor ze steeds scheef liggen en dat is door hun zelf niet te corrigeren en..ik was euforisch van de rits zodat ik met twee kwijlbekken in ieder geval de hoes kan wassen..Toen het daar tijd voor was trok ik als een blind paard de rits open gedaan..lag het hele huis onder de balletjes want die zitten "lekker' los in het kussen waardoor hij niet te wassen is...
Door Too
#3327416
Het beste.. ik denk dat dat het sportschoolabonnement blijkt te zijn, t is nog behoorlijk vers ( vandaag precies 2 maanden)
Nooit gedacht dat ik daar fanatiek en blij van zou worden; bankhangen, borrelen en snaaien dáár lag mijn talent ::)

Slechtste heb ik stevig verdrongen maar misschien de ns-kortingskaart : zo goed als nieuw omdat ik meteen daarna besloot te gaan fietsen
#3327419
Mijn eigen niet hond gerelateerde, slechtste; een paar veel te dure, hele mooie, gevoerde, bruin met gouden sneakers. Er zit een drukplek bij mijn grote teen, 1dag aan gehad, hele nacht niet geslapen van de pijn. Nu staan ze ongebruikt in de kast :-X Nog iemand smalle voeten en maat 42 die een snuifje bling wil? ;) ;)


Beste: mij Arcteryx tussenin jas, gevoerd, ultra licht, waterafstotend en zooo heeeeeerlijk om aan te hebben. Liep er tegenaan in een uitverkoop, dacht ‘eigenlijk niet echt nodig’ maar heb hem al maanden aan. Pcies goed voor die bizar te warme winter :)

En gezamenlijk; de airfryer. Lekker verse geroosterde noten, eindelijk ook weer eens lekker frites, en zo makkelijk om een broodje of een vega burger klaar te maken.
#3327454
Beste aankoop was mijn Ff camera met kek macrolensje erbij. Slechtste aankoop een paar sixpacks met zogenaamd niet te weerstaan kwalitatief blikvoermeuk voor de met vlagen superslecht etende Trude. Trude lust ze niet en de rest ook niet...zelfs Jan niet en die lust normaal alles. En dan moet je die zooi eens doorrekenen naar de kiloprijs >:(
Door smulpaap
#3327567
Ik heb me voorgenomen om geen mand , bankje , slaaphuisje etc. meer te kopen
Er staan nu nog twee manden waar de vorige Russells bijna nooit hebben in gelegen
En bij onze huidige diva zijn de manden ook uit de mode , de bank en onze stoelen bevallen haar veel beter . Het is altijd hetzelfde liedje :biggrin2:
En anders de oude veel te grote maat benche , die was ooit voor onze ODH
#3327628
Ik heb dit jaar niets gekocht voor de katten. Sinds de tuinafsluiting krijgen ze geen cadeaus meer. Die koste genoeg voor een aantal jaren verjaardagen, kerstmissen, dierendagen enz bij elkaar. :-X
Maar ze vinden hem wel nog steeds het leukst. De tuin. :biggrin2:
De grote zetel ( bank voor de Nederlanders :P ) vinden ze ook nog steeds een hit en de krabpaal met 3 mandjes doet het ook nog.

Niets te klagen dus...

Slechtste aankoop weet ik eigenlijk niet...
Ik vermoed dat de katten, de kindjes niet noodzakelijk vonden... ::)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3327882
de beste aankoop is denk ik wel de auto. In de vorige wilde ze niet en deze springt ze vrijwillig in. ;)
De slechtste is moeilijk kiezen, een te ruim huertta tuig of de prullenbak die ze open krijgt (oke, ik denk dat Ziva dat een van de betere aankopen vind ;D ).
#3419025
Summerditches schreef: di 09 jan 2018, 21:20 By Far..onze nieuwe huis..of eigenlijk boot..2017 zijn we 9 januari al direct heeeeeeeeeeeeeel goed begonnen met onze droomlokatie..een woonboot..met 600M2 grond.. wie had dat ooit gedacht ..dichtbij bij de stad want daar blijf ik ook van houden..en ik zit zeker 20 minuten eerder op de A9 die ik elke dag voor mijn werk op moet..en dus ook 20 minuten eerder thuis...en op de valreep van 2017..op nummer 2 de zo gewenste Numatic stofzuiger ..
De miskoop...een buitenkussen die voor kanjers hier helemaal niet lekker inzakt waardoor ze steeds scheef liggen en dat is door hun zelf niet te corrigeren en..ik was euforisch van de rits zodat ik met twee kwijlbekken in ieder geval de hoes kan wassen..Toen het daar tijd voor was trok ik als een blind paard de rits open gedaan..lag het hele huis onder de balletjes want die zitten "lekker' los in het kussen waardoor hij niet te wassen is...
Oh, ik droom ook van een woonboot, is dat vochtprobleem?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door