Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door petrap
#3326723
Meestal kies ik voor zwarte honden om op te vangen, gewoon omdat ze minder kansen hebben in het land van herkomst. Nu kwam het zo uit dat ik deze wit/blonde jongedame uit Istanbul in de opvang heb. Sinds half november draait ze in ons huishouden mee. We hebben haar Sunny gedoopt. En ze doet haar naam absoluut eer aan, want het is absoluut een vrolijke tante! Het is heel leuk om een hond te zien groeien. Nu nog een definitief mandje voor haar vinden. Wie vangt er ook wel eens op en voor welke stichting?



AfbeeldingDSC_0917 by PFVA, on Flickr

AfbeeldingDSC_0929 by PFVA, on Flickr

AfbeeldingDSC_0933 by PFVA, on Flickr

AfbeeldingDSC_0946 by PFVA, on Flickr

AfbeeldingDSC_0951 by PFVA, on Flickr

AfbeeldingDSC_0961 by PFVA, on Flickr[/quote]

AfbeeldingDSC_0894 by PFVA, on Flickr
Door petrap
#3327551
Joyce1985 schreef:Wat een lief koppie heeft ze! :smitten:

En een hele bekende plek om te lopen :biggrin2:
Haha, ga je vaak naar Monster toe?
Gebruikersavatar
Door Joyce1985
#3327601
petrap schreef:Haha, ga je vaak naar Monster toe?
Dat is zo ongeveer mijn tweede huis! ;D
Zeker nu Vito er net is. Hij kan daar lekker racen zonder dat ik bang ben 'm kwijt te raken.

Kom jij er vaak? Of was dit toevallig een keer?

Mijn voorkeur heeft overigens een groot en rustig bos. Maarja, je kan niet altijd je zin krijgen he :P
Als het donker is, is het in Monster ook lekker rustig ::)
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3329578
Wat een leuke hond. Heel veel succes met herplaatsen


ik heb toevallig voor het eerst een opvanghondje. Een pup Windhond die ze in December zwervend gevonden hebben in ons eigen Kikkerland .. bij Amerongen. :'( :'( Te triest voor woorden. het is echt een schatje van een hond.. Kruising whippet/greyhound amper 8 maandjes oud. En ze is zo lief en zachtaardig. ze is gechipt maar niemand mist haar niemand heeft haar ook als vermist opgegeven bij Amivedi of andere instanties. Ze is nu net een maand bij mij en staat sinds een week officieel ter adoptie via PodencoWorld. op mijn fb heb ik allemaal foto;s van haar staan.



Door Lizzy
#3329579
Aquillo schreef:Wat een leuke hond. Heel veel succes met herplaatsen


ik heb toevallig voor het eerst een opvanghondje. Een pup Windhond die ze in December zwervend gevonden hebben in ons eigen Kikkerland .. bij Amerongen. :'( :'( Te triest voor woorden. het is echt een schatje van een hond.. Kruising whippet/greyhound amper 8 maandjes oud. En ze is zo lief en zachtaardig. ze is gechipt maar niemand mist haar niemand heeft haar ook als vermist opgegeven bij Amivedi of andere instanties. Ze is nu net een maand bij mij en staat sinds een week officieel ter adoptie via PodencoWorld. op mijn fb heb ik allemaal foto;s van haar staan.



Ongelofelijk he :-X

Maar wat een mega schatje is dit :smitten:

Lijkt me heel moeilijk om daar weer afscheid van te nemen :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door