Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3327119
Zo, ff testen. Vanmorgen gezwommen, en voor hij de auto inging de jas aan gedaan.
Toen hij er uit kwam was ie niet meteen past boem helemaal schoon. Afbeelding
Ik laat hem nog een kwartier aan ofzo, ben benieuwd. Afbeelding
Door Aprilsnow
#3327147
Hij kijkt nog niet zo zelfvoldaan als op de modder foto's :-\ ::) Ik denk dat Joep nog niet helemaal van het nut overtuigt is.
Door eelke
#3327150
Aprilsnow schreef:Hij kijkt nog niet zo zelfvoldaan als op de modder foto's :-\ ::) Ik denk dat Joep nog niet helemaal van het nut overtuigt is.
Er was ook geen modder ;D ga ik die morgen wel weer opzoeken, kijken of jullie verschil zien :P
Door tt-tjes
#3327871
Hoe bevalt de chillcoat Eelke? Ik wil er ook 1 aanschaffen en zat te kijken naar die uit engeland. Supermooi maar ook heel duur.
Door eelke
#3327994
tt-tjes schreef:Hoe bevalt de chillcoat Eelke? Ik wil er ook 1 aanschaffen en zat te kijken naar die uit engeland. Supermooi maar ook heel duur.
Ja wel goed denk ik, maar door het droge weer heb ik hem eigenlijk niet nodig gehad... misschien vandaag maar eens zwemmen.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3328111
Heerlijk die badjasjes. Flow krijgt hem aan na het zwemmen, in de auto. Auto zo goed als zandvrij en schoon en Flow blijft warm. Thuis gebruiken we hem ook.

Ik bestel ze op www.jezzebellies.nl
Door eelke
#3328885
Siberienne schreef:Echt he, ik zit die foto’s te kijken en denk, hoe krijgt hij het voor elkaar!

Als we gestept hebben in de blub ben ik viezer dan mijn honden ;D met zo’n outfit als Joep heb ik ze nog nooit gezien :biggrin2: :D
Zo door mijn foto's kijkend kom ik op deze, die geeft denk ik wel een beeld van hoe hij dat doet ;D

Afbeelding
Door Siberienne
#3328892
eelke schreef:Zo door mijn foto's kijkend kom ik op deze, die geeft denk ik wel een beeld van hoe hij dat doet ;D

Afbeelding

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door