Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3326018
Kim_S schreef:Wat een mooie plannen komen er voorbij!

Ik heb er ook wel een paar, waarvan met stip op 1: ons oude huis verkopen. Het wordt nu toch wel eens tijd dat dat lukt. (Lizzy, je kunt er zó in :biggrin2:)

Daarnaast wil ik graag zo veel mogelijk vrije tijd doorbrengen met mijn kindjes en manlief, en daarnaast ook met onze dieren. Dat betekent dat ik qua werk wat gas terug moet nemen, en dat ga ik echt proberen dit jaar.

En ik heb me voorgenomen om genoeg te sparen zodat we onbezorgd op vakantie kunnen naar Zweden van de zomer. Eens kijken hoe Anne's huis eruit ziet als ze er zelf woont :biggrin2:
Ik geloof je gelijk mop! Maar waarschijnlijk of boven budget of in het verkeerde deel van NL??
#3326020
Anne in Zweden schreef:Goed, ik heb een tik van de molen gekregen als het om talen gaat, dat klopt wel. Maar ik blijf volhouden dat Fins vooral zo moeilijk lijkt doordat het zo onbekend oogt allemaal, doordat je er niets in herkent van talen die je al beheerst. Hetzelfde zal voor Hongaars gelden. Maar het is ook een heel regelmatige taal, waarin je al snel de basisstructuren herkent waarop je verder kunt bouwen. Ik zeg altijd: Fins wordt alleen maar makkelijker naarmate je vordert, een taal als Engels alleen maar ingewikkelder, qua constructie. En Fins heeft geen lidwoorden, geen aparte woorden voor hij en zij, hem en haar etc., geen toekomstige tijd, om maar wat te noemen. Of dat voor het Hongaars ook geldt, weet ik niet, maar dat hoor ik tzt graag van je! :biggrin2:
Hongaars kent dat ook niet, lidwoorden, en geen zijn haar dat zit in de naamval. Dat heeft mijn ma nooit zo goed kunnen leren, de of het is voor haar iets onmogelijks onlogisch :biggrin2:
#3326023
Kiraly schreef:Millymol, ik wens je erveel plezier. Ben je er al geweest? En heb je al een plaats in gedachte?
Ik ben er al een aantal keren geweest, in verschillende delen van het land. De zuidwest hoek van Hongarije trekt me het meest. Hopelijk vind ik iets leuks in of rond Somogyhárságy.
#3326350
Eef+doggies schreef:Veel grootse plannen lees ik. Succes allemaal!

Mijn goede voornemen is om van de overtollige kilo's af te komen.
Vorig jaar had ik geloof ik hetzelfde voornemen, alleen waren het er toen minder ::)
Hopelijk gaat het dit jaar wel lukken...
Oeps :???: Is het wel verstandig om je dit nu opnieuw voor te nemen dan? ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door