Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3325736
:smitten: :smitten: :smitten:
Lekker hoor zo'n vogeltje, maar het duurt wel lang om dit weg te knagen...


Het is toch wel een beetje een schrokkerd....als er niet veel meer over is probeer hij het in te slikken, wat resulteert in kokhalzen en opbraken van een deel vsn zijn eten. En mij bijna een hartverzakking bezorgt :o ::)
Ik ga het laatste stuk maar vasthouden(net als de nekken) Hij.vind het gelukkig niet erg als ik zijn eten afpak om vast te houden....volgens nog vind hij het zelfs wel makkelijk ::)
#3325790
Een boxer kan alles, ook een parelhoenkarkas vermoorden! :rock:

Wat een schatje! En die hartverzakkingen ken ik. Ons boxermeisje Laika had vroeger de gewoonte kalkoennekken van 600 gram bijna in hun geheel door te slikken. Ze kauwde er een paar keer op over bijna de hele lengte, jongleerde hem dan zodanig dat ie in de lengte in d'r schuif kwam te liggen en dan: gloep, naar binnen in één keer. :o En als hij dan even niet lekker in d'r slokdarm lag, dan wurgde ze hem inderdaad weer naar buiten, kauwde nog een of twee keer, en dan poging twee. Ik geloof dat ze dat tot haar vijfde levensjaar heeft gedaan, dus veel plezier met jouw boxy en je hartkleppen! ;D
#3325831
Anne in Zweden schreef:Een boxer kan alles, ook een parelhoenkarkas vermoorden! :rock:

Wat een schatje! En die hartverzakkingen ken ik. Ons boxermeisje Laika had vroeger de gewoonte kalkoennekken van 600 gram bijna in hun geheel door te slikken. Ze kauwde er een paar keer op over bijna de hele lengte, jongleerde hem dan zodanig dat ie in de lengte in d'r schuif kwam te liggen en dan: gloep, naar binnen in één keer. :o En als hij dan even niet lekker in d'r slokdarm lag, dan wurgde ze hem inderdaad weer naar buiten, kauwde nog een of twee keer, en dan poging twee. Ik geloof dat ze dat tot haar vijfde levensjaar heeft gedaan, dus veel plezier met jouw boxy en je hartkleppen! ;D
Lekker vooruitzicht :P :D
Door smulpaap
#3325903
Ik heb twee Engelse Bullen gehad , met de ene dame maakte ik me geheel niet druk . Die beheerste het kunstje prima . Met de ander dame heb ik in het begin ook menig hartverzakking gehad
Maar uiteindelijk ging het ook met haar prima en at ze alles . Eendenvleugels knipte ik wel altijd even in voor ze
Groter werkt in het begin vaak beter is mijn ervaring , en met lellen en vellen moet je weer even opletten dat ze dat niet naar binnen slurpen , als dat er al aan zat sneed ik dat even kleiner
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door