Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3326818
Ja. Ik las er soms wel over hier op 't forum maar het is me in 21 jaar honden hebben gelukkig bespaard gebleven.
Ergens wel een geluk dat er op BP vast genoeg staat om me voorlopig in te lezen ;D

O ja, op de 'plaats' achter onze schuur werd zo te horen een hoop vuurwerk afgestoken maar het is ook weer netjes opgeruimd :thumbup: Toch netjes van de buren!
Laatst gewijzigd door - pien - op za 06 jan 2018, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Siberienne
#3326821
- pien - schreef:Helaas...net naar de da geweest met Rocco en hij heeft een gescheurde kruisband én patella luxatie :-X
Beterschap voor Rocco en succes met hele operatie en revalidatie gedoe. Wat een pech zeg :-\
Door - pien -
#3326823
Siberienne schreef:Beterschap voor Rocco en succes met hele operatie en revalidatie gedoe. Wat een pech zeg :-\
Dankjewel! Ik bel maandag de orthopeed en dan zien we verder...
Door - pien -
#3326871
Dankjulliewel! Ik zal een topic openen in Medisch. Gelukkig heeft hij er niet veel/geen pijn aan. En op 3 pootjes kan hij ook aardig uit de voeten (hij weegt maar 10 kilo), alleen als hij op de bank wil bij ons doet hij een partij moeilijk zodat wij hem optillen :D
Door smulpaap
#3326912
- pien - schreef:Dankjulliewel! Ik zal een topic openen in Medisch. Gelukkig heeft hij er niet veel/geen pijn aan. En op 3 pootjes kan hij ook aardig uit de voeten (hij weegt maar 10 kilo), alleen als hij op de bank wil bij ons doet hij een partij moeilijk zodat wij hem optillen :D
Ja , dat is weer een ""voordeel "" met die lichtere hondjes . Zo nodig kan het even op drie pootjes
Hopelijk kan ie snel geholpen worden :-*
Tessa van mij was bijna 11 toen ze haar kruisband scheurde , de revalidatie verliep toch nog snel en voorspoedig
Ik moest haar wel drie maanden aan de lijn houden , arts zei ook , juist omdat ze zo vreselijk snel zijn is dat het beste
Maar daarna liep ze weer als een kievit , ze rende weer , ze zwom weer als vanouds
Bij Tessa was het ook domme pech , maar de arts zei ook ..... trauma is de ""beste "" variant in deze , en snel opereren . Het was alleen haar kruisband , meniscus was gelukkig nog intact
Een geleidelijke afscheuring is vele malen beroerder
Door - pien -
#3326974
smulpaap schreef:Ja , dat is weer een ""voordeel "" met die lichtere hondjes . Zo nodig kan het even op drie pootjes
Hopelijk kan ie snel geholpen worden :-*
Tessa van mij was bijna 11 toen ze haar kruisband scheurde , de revalidatie verliep toch nog snel en voorspoedig
Ik moest haar wel drie maanden aan de lijn houden , arts zei ook , juist omdat ze zo vreselijk snel zijn is dat het beste
Maar daarna liep ze weer als een kievit , ze rende weer , ze zwom weer als vanouds
Bij Tessa was het ook domme pech , maar de arts zei ook ..... trauma is de ""beste "" variant in deze , en snel opereren . Het was alleen haar kruisband , meniscus was gelukkig nog intact
Een geleidelijke afscheuring is vele malen beroerder
Nou, Rocco is ook bijna 11. Ik vergeet gauw hoe oud ze precies zijn maar dat zei de da gister...En Joep is al bijna 13. Begin ik al weer te denken aan het 'begin van het einde' terwijl het zo'n jong godje is... :'(
smulpaap schreef:Hier mijn topic over Tessa , misschien heb je er iets aan ;)

viewtopic.php?f=8&t=116069&hilit=tessa+ ... +kruisband
Dankjewel :-* ! Ik ga het opslaan en lezen :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door