Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3325656
Las het net...
Ik denk dan altijd aan Survival of the fittest. Het is best grof maar wat een sukkels toch allemaal. Het ernstige met dit is alleen de onschuldige omstanders en slachtoffers :-X
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3325657
Angelique schreef:Ja, dat is wel iets nederlands ja. De heilige koters mogen alles en jij moet vooral niet zeuren :biggrin2:
ja he, keileuk om vuurwerk naar je toe gegooid te krijgen, lachen man! :P
Ik denk wel dat het grootste probleem is dat het de ouders dus ook geen ene reet interesseert, lekker rustig in huis zo als die de hele dag op pad zijn ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3325661
Angelique schreef:Hier in de steeg is het lekker rustig. Er zal morgen wel met carbid geschoten gaan worden, maar vorig jaar was dat ver genoeg weg om er geen last van te hebben.
Wel vanmiddag op Ter Apel een "lolbroek" die een flink stuk knalvuurwerk op een paar meter van een asielzoekersgezin gooide. Hufter, dat het volgende bommetje 'm maar recht in zijn eigen kneiter mag ontploffen. Mensen waren compleet van de wap.

En dan raar vinden dat er steeds meer platform komt voor een verbod.
Nou jaaaaaaaa :-X

In Sell'n hoorde ik vanmiddag aardig wat geknal. Gelukkig was ik op doorreis naar huis :biggrin2:
Door eelke
#3325662
Dit is bij ons in de wijk. Het bushokje wordt 'traditiegetrouw' jaarlijks opgeblazen. Dus nu hebben ze dit erbij gezet als bewaking...

Verschrikkelijk toch dat het moet. Vorig jaar is heel ons uitlaat veldje opgeblazen. Hele kraters in het gras, een berg met afval met een verbrand winkelwagentje erin, en de vuilnisbak aan gort.

Ging erna helemaal niemand de poep opruimnen dus werd het nog viezer. Duurde maanden eer die vuilnisbak terug was. Net als het jaar ervoor en dat ervoor... Afbeelding
Door fransbulletje
#3325665
Sinds gisteren wordt hier ook volop vuurwerk afgestoken. Oliver is buiten echt bang dus uitlaten is nu al drama. Vanavond 3 druppels cbd olie gegeven en hij zat net rustig in de stoel voor het raam naar vuurpijlen te kijken.
Hoop echt dat ze het vuurwerk nog eens gaan verbieden, dit is geen feest meer.
Door smulpaap
#3325667
Ik werk in de GGZ . Ook erg fijn met deze doelgroep hoor :-X :'(
En natuurlijk is het reuze cool om daar bij die ""gekken "" lekker dat k*t vuurwerk af te steken
Ik ga zo weer aan het werk

Thara is er tot nu toe niet echt van onder de indruk , zo nu en dan een knal maar ze slaapt rustig
Gebruikersavatar
Door Laika
#3325668
Kim_S schreef:Nou jaaaaaaaa :-X

In Sell'n hoorde ik vanmiddag aardig wat geknal. Gelukkig was ik op doorreis naar huis :biggrin2:
Dat waren vast die kutbuurkinderen van ons die je hoorde. Die zijn al een paar dagen bezig. Papa en mama vinden het prima zolang ze maar een bril opzetten. Vorig jaar hebben we beschaafd geklaagd maar toen kregen we een bom in de voortuin. Politie komt niet langs, we kunnen zelf geen kant op met onze oude hond.
Door Tanna
#3325672
Op zich valt het hier nog wel mee maar een paar dagen terug gooide een buurjongen vuurwerk laag over straat, net toen ik met de hond van onze parkeerplaats voor het huis stapte. Het ging rakelings langs haar gezichtje en ik heb flink gevloekt >:( >:( . Buurjongen heeft dan niet eens het fatsoen om sorry te zeggen of wat. Gistermiddag kwam ik terug van een wandelingetje en daar stond hij weer in de straat vuurwerk te gooien. Toen we langs hem waren gelopen zei hij op uitdagende toon dat hij categorie 1 vuurwerk had, dat mag je het hele jaar afsteken. Voor mij klonk het als Class A drugs........... Het rotjong had nog gelijk ook, dat vuurwerk mag je het hele jaar afsteken. Maar niet vlak voor je buurvrouw en haar oude hond, kleine hufter! En raad eens wie alle zooi mag opruimen.............. :'( :'(
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3325675
Laika schreef:Dat waren vast die kutbuurkinderen van ons die je hoorde. Die zijn al een paar dagen bezig. Papa en mama vinden het prima zolang ze maar een bril opzetten. Vorig jaar hebben we beschaafd geklaagd maar toen kregen we een bom in de voortuin. Politie komt niet langs, we kunnen zelf geen kant op met onze oude hond.
Pfffff je zou ze toch! >:(
Het was in het dorp wat ik hoorde (moest ff tanken) maar ik geloof meteen dat het bij jullie ook zo is...
Hopelijk is het gauw weer voorbij voor jullie!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3325677
Kaio schreef:ja he, keileuk om vuurwerk naar je toe gegooid te krijgen, lachen man! :P
Ik denk wel dat het grootste probleem is dat het de ouders dus ook geen ene reet interesseert, lekker rustig in huis zo als die de hele dag op pad zijn ::)

Sommige interessert het wel hoor. ::) Kennisje van ons wilde vanmiddag met haar honden nar buiten, maar daar stonden 2 buurjoches vuurwerk af te steken. Dus zij eerst naar buiten met de vraag of ze even konden stoppen ivm de honden. Nou, geen probleem hoor mevrouw. Komt ze met de honden naar buiten, staat daar pa te bulderen wat een zei,wijf ze is en dat die jongens zoveel vuurwerk mochten afsteken bla bla. *kijk mij eens een toffe vader zijn*. Komt ze terug van de wandeling, riepen die jocheis elf al...f stoppen voor de honden. Die hadden gelukkig meer verstand dan vader.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3325679
Gezellig buurtje daar :-X

Nou wil ik absoluut niet beweren dat onze buren gezellig zijn (alles behalve dat ::)) maar hier halen ze het niet in hun hoofd om nu al vuurwerk af te steken. Soms hou ik echt van de Duitse mentaliteit.
Door Siberienne
#3325681
Hier valt het nog erg mee, af en toe wat knallen. Jut en jul trekken zich er ook niks van aan, dus dat is wel fijn, hun vriendinnetje wel, die is echt heel bang. Die loopt normaal los maar nu al dagen niet. Kinderen die ik meegemaakt heb houden er rekening mee dat we honden bij ons hebben. Zelfs de pubers laatst wachtten met knallen tot ik voorbij was.

Morgen om tien uur laatste avond ronde en dan blijven we maar wel even op tot ergste knallen weg zijn.

Als ik jullie zo hoor dan is het hier toch een stuk rustiger toeven dan in de Randstad. Dus @Lizzy, dit is NL (nog net), misschien volgend jaar toch richting Limbabwe?
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3325683
Hier in Deventer is het al maanden niet te doen. Overdag en ook midden in de nacht gigantische rotknallen. Echt niet normaal zo hard. Dus al maanden slecht slapen en al maanden een Charlie die steeds angstig wordt. Ik vind het zo sneu voor hem, voorheen was hij nooit bang, tot we in Deventer woonde.
Nu zitten we in de Nop en gelijk een stuk rustiger, Charlie ligt dan ook heerlijk te slapen. Morgen zal het hier ook erg zijn. Maar de dagen erna wordt het al snel rustiger. Terwijl het in Deventer nog weken door gaat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door