Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3325894
Wij hoeven gelukkig niet op te blijven. Ons huis is een bungalow, dus alles gelijkvloers. Alle deuren staan altijd al dag en nacht open, omdat ik wil dat de honden me uit bed kunnen halen als er iets is.
Ik denk dat Tungsten vannacht bij ons in bed slaapt, want die zit nu al uren onder de tafel te bibberen. En te knikkebollen, want hij is zo moe, maar hij durft niet te gaan slapen. Hij durft ook niet meer de tuin in om te plassen, net als Nuria. Die zijn allebei vanmiddag om 13 uur voor het laatst geweest en je krijgt ze met geen mogelijkheid meer naar buiten. Dus ook nog een mega volle blaas.
Is het al januari?
Gebruikersavatar
Door Laika
#3325899
Angelique schreef:^^ Hier idem, ik zit hier ook zo,n 2km bij Laika vandaan en afgezien van wat carbid nergens last van.

Trude vindt het iig wel geschoten, die baalt alleen van de regen die maar voortduurt.

FD3C678F-CCE7-4FA4-9913-AB2A55AE0AB5.jpeg
Het zijn hier 3 kinderen uit 1 gezin die de boel al een week lopen te zieken. Gezien hun leeftijden gaan we dit nog jaren meemaken >:( We wonen maar met weinig mensen in een buurtje en de meesten zijn 60+ en hebben geen honden. Die hebben blijkbaar nergens last van.
Door smulpaap
#3325904
Mandarijn schreef:Ik ben bang dat ik als het 12u is de ramen moet vasthouden. Ze trillen nu al regelmatig door hele zware knallen pfff
Daar hadden wij het vanmorgen nog over

vroeger werd er de gehele maand Dec vuurwerk afgestoken , de hele dag rotjes en dergelijke
Maar het hedendaagse vuurwerk , dat zijn complete bommen :-X
#3325905
Siberienne schreef:Voor de honden, die slapen buiten of althans in hun nachthok in de garage en ik wil wel bij ze zijn als het ineens gaat knallen. ;) Mee naar boven kan wel, maar dan slapen we ook niet want en is op het bed springen en rondjes draaien een veel te leuk spelletje.

Oh en Uh.. over volgend jaar :kerstzwaai: ;D
Ah ja, zo, ik snap 'm. Persoonlijk zou ik de honden met mijn man naar boven laten en zelf op de bank gaan slapen. :biggrin2:

Wat volgend jaar betreft: hartelijk welkom! :D
Door Siberienne
#3325906
Anne in Zweden schreef:Ah ja, zo, ik snap 'm. Persoonlijk zou ik de honden met mijn man naar boven laten en zelf op de bank gaan slapen. :biggrin2:

Wat volgend jaar betreft: hartelijk welkom! :D

Weet wat je zegt ;D S2 pakt zo de koffers al was het maar voor de SNEEUW ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3325916
Maci een uurtje geleden even overgehaald om te pissen in de tuin. Dat lukte, snel weer naar binnen zei hij .
Fozzy wil ook niet echt naar buiten die steekt zijn kop naar buiten en staat te denken en te denken en te denken, nee toch maar niet. Oli bol loopt gewoon naar buiten en gaat buiten liggen tukken ;D
Verschil moet er wezen .
Gebruikersavatar
Door kiara
#3325918
ik heb er zo de pest aan,geloof dat ik er elk jaar er meer een hekel aan krijg.
Vanmiddag rond 2 uur hier pal naast gingen een paar idioten karbiet schieten >:( Ik na hoop gevloek in mezelf politie gebeld,verhaal uitgelegd ,zei de politie mevr ,dat mag ook niet zo dichtbij (min 75 meter van woningen af) nou dit was nog geen 10 meter,ze zou het doorgeven aan de meld kamer,maar zoals ik al vermoede niks gezien en ze gingen mooi door tot 6 uur >:(
Zal blij zijn als het 2/3 jan is,arme dieren,alle dieren ook in de natuur
Door MillyMol
#3325920
De mannen hier zijn er relaxt onder, gelukkig. Af en toe een flink harde knal. Dan kijkt met name Tygo me wel even aan. Ik doe gewoon alsof er niks aan de hand is en leg mijn hand even op zijn lijf en dan doet hij ook weer alsof er niks aan de hand is. Heb ze rond 10:00 uur nog even laten plassen: ook geen probleem. Vrouwtje is kalm, dus wij zijn ook kalm. Ik knijp mijn handen dicht.

Iedereen met angstige huisdieren: succes en sterkte. Ik hoop met jullie dat het snel voorbij is.
Door Eef+Stippels
#3325921
Aaahh die Tungsten :(

Bella heeft vanochtend geplast en gepoept. Toen was het nog rustig buiten. Sindsdien wil ze niet meer naar buiten, ook niet in de tuin. Ze heeft uiteindelijk maar in de kamer geplast...
Binnen gaat het gelukkig relatief goed en nu slapen ze allebei.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door