Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Chouka
#3328766
hannabelgje schreef:Pfff dat zit niet mee dan. Sterkte!
Hier in het topic heb ik extra recepten geplaatst. Die komen van de app super blend me. In totaal staan daar 32 recepten in. Waaronder ook amandelmelk en havermelk en ook energieballen.
Als ik morgen tijd heb zal ik die recepten ook ff uittypen en met jullie delen in een tekstdocument.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
DAT IS EEN GEWELDIG IDEE
Door marina
#3328786
Anne in Zweden schreef:Als je nog ergens geld hebt rondslingeren: de Vitamix is een aanrader. Da's geen blender, da's een moordwapen. :biggrin2: Heeft 2 pk en krijgt echt alles klein, in no time.
OOk mijn beste keuken investering ooit een top blender!
Ik heb de optimum van froothie gekocht, toen rond de 450 euro, maar die is nu ook al 600 zag ik laatst. Is vergelijkbaar met de vitamix.
Sloopte ieder jaar een blender van 100/150 euro dus mezelf toen maar een hele goede kado gedaan, wordt echt meerdere keren per dag gebruikt!

Vanmorgen de Mango Banaan, lekker maar wel echt mierzoet (ietsje te zoet).

Vanmiddag de blue n green
Door hannabelgje
#3328810
Boodschapjes gedaan in mijn lunchpauze. De courgettepasta was 35% korting dus vanavond eet ik bio gehakt met spaghettisaus en courgettepasta.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door El_Kato
#3328829
Vanmorgen vlees voor de beesten geportioneerd en was er toen klaar mee. Voor het gemak 2 kadetjes gepakt. Vanmiddag een smoothie met amandelmelk, blauwe bes, banaan, zonnebloempitten en acaipoeder. Toen ik op de bank zat bedacht ik me dat ik de spinazie was vergeten ::)

Gisteren een super lekkere smoothie geinspireerd op de Brekkie van Jason. 2 sinaasappels, havermelk, walnoten, lijnzaad, havervlokken en een husje kaneel. Die houd ik er zeker in :)

Vannavond eten we pita’s met gyros van kipdijvlees en sla. Morgenochtend en middag weer smoothies :)
Door Chouka
#3328861
hannabelgje schreef:Ik heb de extra recepten uitgetypt en jullie toegestuurd via e-mail.
Dankjewel Hannabelgje.

Ik ben vandaag naar de AH geweest. Daar hebben ze 5 soorten kokoswater (allemaal meegenomen), maar kokosmelk heb ik niet gevonden.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3328867
hannabelgje schreef:Mijn courgette spaghetti was zo ontzettend lekker!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Mooi!
Doe jij nog iets bijzonders met de courgette spaghetti? Of is het puur de saus?
Door hannabelgje
#3328870
Charlie Angel schreef:Mooi!
Doe jij nog iets bijzonders met de courgette spaghetti? Of is het puur de saus?
Ik heb eerst gehakt gebakken, toen de courgette mee gevakken en toen de saus erbij gedaan. Was tomaat/mascarpone saus. Van de appie, helaas niet zelf gemaakt. Ik moet een batch maken en die invriezen in porties eigenlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door El_Kato
#3328873
Ook geen kokosmelk bij het Conimex vak?

Pffft de visite kwam met een tas heerlijke franse kaasjes en toastjes aanzetten en daar ben ik nogal gek op heb een hele opgeblazen buik nu na het avond eten… :( Had expres al niet zoveel genomen…
Door Chouka
#3328887
ik heb op 2 verschillende plaatsen iets gevonden. Ergens 4 soorten kokoswater en ergens kokosdrank. Verder heb ik niet meer gezocht.

Vanavond stopte mijn blender met praten. Deze namiddag heb ik weer een heleboel gekocht. Ik heb er maar een week mee gewerkt. Ik weet niet meer waar ik die gekocht heb en heb geen kassaticket. Hij lag al een hele tijd op de kast in de gesloten verpakking.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3328910

Chouka schreef:Dankjewel Hannabelgje.

Ik ben vandaag naar de AH geweest. Daar hebben ze 5 soorten kokoswater (allemaal meegenomen), maar kokosmelk heb ik niet gevonden.
Waar zoek jij de kokosmelk?
Ze staan bij de Aziatische ingrediënten zoals woksaus, vissaus, sojasaus, platbroden etc.
(Destijds bij de delhaize ook)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door