Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3328160
Dag 8 alweer. Wat gaat het vlug!
Deze ochtend de turbo gewisseld met de blue n green protein queen. Bij mij is ie ook verre van groen, eerder grijs eigenlijk. Maargoed hij smaakt wel lekker. Vanmiddag wel de cashew crunch, maar dan met amandelmelk. Dan vind ik em wel lekker. Voor tussendoor heb ik een appeltje bij me. Vanavond weet ik nog niet. Mijn soepje staat nog in de koelkast.
Veel succes weer allemaal!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door marina
#3328165
Goeiemorgen!
Weekend wel wat gesnaaid helaas (kaas en paar handjes chips), voelde me best schuldig erna :-[ . Wel bede dagen ochtend en middag smoothie gemaakt.
Vandaag weer vol goede moed verder, ochtend en avond een smoothie, smiddags salade.
Bevalt me nog steeds erg goed.

Hanna: die had ik gisteren, ook met zon onbestemde kleur ;D

Ik heb nu de biologische kokosmelk van Gotan, die wordt veel minder dik vind ik (fijn).

Qua gewicht blijf ik al dagen redelijk stabiel (-2 kg). Motiveert wel om die extra 2 kilo die ik er toch nog eigenlijk kwijt wilde er ook nog af te krijgen.
Door hannabelgje
#3328168
eelke schreef:Jason blijft ook heel enthousiast de recepten mailen van dag 8 en 9! Uhhh dat zijn gewoon dezelfde hoor ;)
Ja dat zag ik ook. Lol

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door eelke
#3328170
hannabelgje schreef:Ja dat zag ik ook. Lol

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ik kan niet echt zeggen dat ik nou fan van hem ben geworden ofzo. Ik vind dat ie me een beetje in de steek laat eigenlijk ;D ik heb veel meer aan jouw document Hanna.
Door hannabelgje
#3328172
eelke schreef:
Ik kan niet echt zeggen dat ik nou fan van hem ben geworden ofzo. Ik vind dat ie me een beetje in de steek laat eigenlijk ;D ik heb veel meer aan jouw document Hanna.
Ah wel fan van mij dan.
Ik vind dat ie deze keer ook steken laat vallen hoor. Hij is erg afwezig.
Ik vind de queen blend bijzonder saai van smaak.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3328173
Ik heb maar 1 mail gehad......

De pea 'n pom en de blue 'n green heb ik geschrapt; ik vind ze gewoon echt niet lekker, maar hoe zat dat nou met 'vervangen'? Een superblend voor een superblend toch gewoon? :-[

Haaaaa, ik ben ook fan van Hanna :D
Door eelke
#3328174
hannabelgje schreef:Ah wel fan van mij dan.
Ik vind dat ie deze keer ook steken laat vallen hoor. Hij is erg afwezig.
Ik vind de queen blend bijzonder saai van smaak.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Nou inderdaad, want elke vraag van mij hier wordt door jou wel beantwoord, heel fijn!

De mails van Jason komen in mijn spambox.

Zo mijn boodschappenlijstje voor de komende dagen maken. Trouwens wel blij dat mijn buik het prima oppakte, dat ge-eet tijdens het dagje efteling. En dus ook blij dat ik dus toch begonnen ben met de blends :) en fijn dat ik de de recepten gewoon op mn mail heb nu, kan ik vaker eens een paar dagen blenden.
Door hannabelgje
#3328186
Inge en Bono schreef:Ik heb maar 1 mail gehad......

De pea 'n pom en de blue 'n green heb ik geschrapt; ik vind ze gewoon echt niet lekker, maar hoe zat dat nou met 'vervangen'? Een superblend voor een superblend toch gewoon? :-[

Haaaaa, ik ben ook fan van Hanna :D
Je vervangt een groene door een groene, eentje met kokoswater door een andere met kokoswater en eentje met melk door een andere met melk.

Lol leuk die fans.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3328190
fanclub beginnen?

Werd vanochtend weer "overreden" wakker. Daarom heb ik besloten om vandaag, (ook al heb ik 2 groene sappen) ook een soepie extra erbij te nemen, als comfort food (+extra vitmaninen). De chunky vegetable soep, eigenlijk is het ook maar een warme smoothie met brokstukken :biggrin2:
Door hannabelgje
#3328196
Kaio schreef:net uit frustraties (auw en blue voelen en ruzie met de pc-software) een flinke bult nootjes naar binnen gewerkt ...
Nootjes zijn gezond, niks om geven dus.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Chouka
#3328204
ik zit aan het gewicht van voor ik begon, maar heb nu wel een gips aan die wel wat weegt. Dat lijkt me dus O.K.
HET eten van gisterenavond zat nog in de blender, maar heb ik niet geprobeerd. Nieuwe maken is niet zo simpel als de vorige een beetje aangedroogd is; Staat dus nu met water in. Ik had al genoeg met een klein handje cashew noten natuur en 2 dadels. Daar wen je snel aan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door