Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3325122
Oh, met een blender, dat kan ik wel. En precies na mijn vakantie...

Maar ik ga in die 10 dagen wel misschien een dag naar de efteling. Ga ik dan last krijgen als ik daar wel anders eet?
Door hannabelgje
#3325124
eelke schreef:Oh, met een blender, dat kan ik wel. En precies na mijn vakantie...

Maar ik ga in die 10 dagen wel misschien een dag naar de efteling. Ga ik dan last krijgen als ik daar wel anders eet?
Ik zou dan je smoothie meepakken naar de efteling en gewoon fruit ofzo meepakken. Gewoon eten in zo'n challenge zou ik niet doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door eelke
#3325125
hannabelgje schreef:Ik zou dan je smoothie meepakken naar de efteling en gewoon fruit ofzo meepakken. Gewoon eten in zo'n challenge zou ik niet doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Neehhhh, da's niet echt mijn bedoeling. Een frietje hoort wel bij pretpark. Dan kan ik beter de recepten opslaan en later starten.

En dag overslaan gaat dus wel echt last geven zeg je?
Door hannabelgje
#3325127
eelke schreef:
Neehhhh, da's niet echt mijn bedoeling. Een frietje hoort wel bij pretpark. Dan kan ik beter de recepten opslaan en later starten.

En dag overslaan gaat dus wel echt last geven zeg je?
Ligt eraan welke dag. Maar het schiet zijn doel beetje voorbij als je friet gaat eten. Das niet handig. En na een paar dagen in het programma word je wel ziek van ineens vette hap ja.
Ik hoop 21 dgn te doen dus je kunt ook later aanhaken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door eelke
#3325128
hannabelgje schreef:Ligt eraan welke dag. Maar het schiet zijn doel beetje voorbij als je friet gaat eten. Das niet handig. En na een paar dagen in het programma word je wel ziek van ineens vette hap ja.
Ik hoop 21 dgn te doen dus je kunt ook later aanhaken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Uhhhm ja, nou ja, het weekend erna zouden we dan naar de hertog jan brouwerij gaan dus dat is ook niet echt handig :-[

Maar uhm, wat is het doel dan eigenlijk? Oprecht vanuit interesse hoor. Het zou dan natuurlijk alleen lunch en avondeten zijn. Of voor de lunch zou ik natuurlijk dan wel sap mee kunnen nemen. En dan savonds alleen een frietje.
Door hannabelgje
#3325141
eelke schreef:
Uhhhm ja, nou ja, het weekend erna zouden we dan naar de hertog jan brouwerij gaan dus dat is ook niet echt handig :-[

Maar uhm, wat is het doel dan eigenlijk? Oprecht vanuit interesse hoor. Het zou dan natuurlijk alleen lunch en avondeten zijn. Of voor de lunch zou ik natuurlijk dan wel sap mee kunnen nemen. En dan savonds alleen een frietje.
Het doel is om weer alle slechte gewoontes overboord te gooien en jezelf te resetten. De mensen die gewicht kwijt moeten vallen ook af tijdens zo'n sapweek. Je lichaam wordt even verwend met goede voeding, vezels, vitaminen en mineralen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#3325148
Heb jij het programma al Hanna? Ik kom niet in mijn account, ik wilde me wel inschrijven en weer eens meedoen. Kun je ook gewoon het 4-weekse programma van destijds één week volgen? Of is dat te eenvoudig gedacht? ;D
Door hannabelgje
#3325159
Ligaa schreef:Heb jij het programma al Hanna? Ik kom niet in mijn account, ik wilde me wel inschrijven en weer eens meedoen. Kun je ook gewoon het 4-weekse programma van destijds één week volgen? Of is dat te eenvoudig gedacht? ;D
Het is dit keer een nieuw programma. Super Blend Me. Er is een papieren boek van, een app voor ios en er komt volgende week een ebook van uit. Ik wil graag het ebook. Er is helaas deze keer geen app voor android. Daar ben ik nog over aan het zeuren.
Ik ben meestal niet zo van de smoothies maar ga het wel proberen. Lukt het niet dan ga ik over op een sapprogramma. Ow en het boodschappenlijstje is al te downloaden en een mooie journal.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door eelke
#3325160
hannabelgje schreef:Het doel is om weer alle slechte gewoontes overboord te gooien en jezelf te resetten. De mensen die gewicht kwijt moeten vallen ook af tijdens zo'n sapweek. Je lichaam wordt even verwend met goede voeding, vezels, vitaminen en mineralen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Bedankt voor je uitleg! Over het algemeen ben ik best tevreden met mijn eetgewoontes, alleen na zo'n decembermaand lijkt het me wel ff lekker. Een beetje afvallen en je lichaam verwennen zal een frietje ook niet volledig in het roet gooien denk ik. Je kunt beter sappen + een frietje eten, dan je normale eten en dan alsnog dat frietje, toch.
Ik ga er even over nadenken. Misschien bak ik er anders wat anders van, en doe ik overdag sappen mee, en savonds een soep ofzo. Een beetje wat jullie aan het eind van het programma doen?
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#3325171
Ik denk dat Hanna bedoelt dat het sapprogramma op zich vrij zwaar kan zijn. Je eet geen vast voedsel en hoe langer je dat niet doet, hoe moeilijker het weer is voor je lijf om dan ineens een frietje te verteren. Dat moet je op- en afbouwen.
Door eelke
#3325174
Ja dat is zeker wel een ding. Maar Anne deed het ook eens toch, overdag sappen en savonds normaal eten?

En zou het met blenderen ook niet anders zijn dan met echt sappen? Dat lijkt me ook wel veel vaster?
Door hannabelgje
#3325176
Ligaa schreef:Ik denk dat Hanna bedoelt dat het sapprogramma op zich vrij zwaar kan zijn. Je eet geen vast voedsel en hoe langer je dat niet doet, hoe moeilijker het weer is voor je lijf om dan ineens een frietje te verteren. Dat moet je op- en afbouwen.
Dat bedoelt Hanna inderdaad. Afbeelding Als je een paar dagen alleen sap drinkt/eet en je eet ineens friet dan word je ziek. Je moet dat weer langzaam opbouwen. Doe je het op sag 1 of 2 kan het niet veel kwaad. Maar dan kun je beter eerst naar de efteling gaan, je frietje eten en dan starten.
En zoals Jason zelf ook aangeeft is er iedere week wel iets waardoor het niet uitkomt.
Ik geloof niet dat Anne "normaal" at tijdens het sappen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Siberienne
#3325177
Interessant! Wij beginnen de dag altijd met een juice, maar blijven een beetje steken in de bekende recepten en vooral fruit en zelden groente. Heb me ingeschreven om de blender recepten te zien en proberen.

Ik ga niet helemaal juicen, dat vind ik niet prettig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door