Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3326124
Anne in Zweden schreef:Nee hoor, ook met het sappen was het maar vier keer per dag bingo. Plus het sos-moment. Maar gezien alle noten en avocado en banaan en zo denk ik dat het met het hongergevoel wel zal meevallen. Thee en water mag onbeperkt inderdaad, koffie niet als je echt wilt detoxen.

4 keer is wel 1 x meer dan 3 ;D

Zonder koffie krijg ik hoofdpijn. (en ja, dat is slecht, maar met koffie kan ik tenminste in de ochtend wel door voor de grote boodschap, dus ik wil niet stoppen met koffie in mijn leven). Doe ik wel gewoon 1 kop koffie per dag.
Door hannabelgje
#3326125
Anne in Zweden schreef:
Nee hoor, ook met het sappen was het maar vier keer per dag bingo. Plus het sos-moment. Maar gezien alle noten en avocado en banaan en zo denk ik dat het met het hongergevoel wel zal meevallen. Thee en water mag onbeperkt inderdaad, koffie niet als je echt wilt detoxen.
Inderdaad 3x per dag, maar veel meer dan normaal. Normaal bij het sappen heb je 2 smoothies en 2 sapjes. De sapjes vullen totaal niet.
Je mag bij dit programma ook een hunger sos gebruiken. Hoe vaak is me nog niet echt duidelijk.
Je mag thee drinken zonder zwarte thee, water en in het water mag citroen, gember, munt enz.
Ik denk dat ik met 3 van die dikke sappen per dag geen honger ga hebben. Ik hoop dan ook minimaal 10 dagen te gaan doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door eelke
#3326126
Ja, smoothies vallen natuurlijk wel zwaarder, zeker met ook eiwitten erin. Ik heb ook nog geen idee van de hoeveelheid, ik moet de recepten eens goed gaan lezen en een 'plan' gaan maken. Wel zin in eigenlijk. En het komt ook goed uit, de eerste dagen is mijn meneer van huis dus dan ook minder verleiding om andere dingen te eten.
Door Anne in Zweden
#3326128
eelke schreef:4 keer is wel 1 x meer dan 3 ;D

Zonder koffie krijg ik hoofdpijn. (en ja, dat is slecht, maar met koffie kan ik tenminste in de ochtend wel door voor de grote boodschap, dus ik wil niet stoppen met koffie in mijn leven). Doe ik wel gewoon 1 kop koffie per dag.
Je schreef: 'ik dacht dat het met sappen veel meer was'. 1 x meer vind ik niet 'veel meer'. :D

Ik drink ook gewoon koffie, hoor. Gezond leven is leuk, maar er zijn grenzen natuurlijk. :biggrin2:
Door hannabelgje
#3326129
Ik drink geen koffie, maar normaal drink ik ook niet zoveel koffie eigenlijk.
Het 7 daagse plan had/heeft 5 sapjes per dag. Ook allemaal verschillende dus dat was enorm veel werk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3326166
hannabelgje schreef:Mochten er mensen zijn die het uitgetypte programma wil met de recepten dan stuur me ff een pb.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Hmm ben toch wel nieuwsgierig wellicht zitten er recepten tussen die ik wel lust , dus :biggrin2:
Door El_Kato
#3326241
Aah straks even checken :)

Heb geen reactie van de MP aanbieder gekregen en besloten om de blender maar nieuw te kopen. Het is de Nutri Ninja geworden heeft veel vermogen en er kunnen losse bekers bij besteld worden. De bekers die erbij zitten hebben als ik het goed heb een inhoud van 600 ml hoop dat dat voldoende is voor 1 smoothie. Kan ook bekers bij bestellen met een inhoud van 900 ml maar die zijn iets van 25,- per stuk best duur dus....
Door hannabelgje
#3326248
El_Kato schreef:Aah straks even checken :)

Heb geen reactie van de MP aanbieder gekregen en besloten om de blender maar nieuw te kopen. Het is de Nutri Ninja geworden heeft veel vermogen en er kunnen losse bekers bij besteld worden. De bekers die erbij zitten hebben als ik het goed heb een inhoud van 600 ml hoop dat dat voldoende is voor 1 smoothie. Kan ook bekers bij bestellen met een inhoud van 900 ml maar die zijn iets van 25,- per stuk best duur dus....
Die ziet er goed uit. 600 ml is normaal gezien genoeg hoor.


Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3326249
ik drink geen koffie :biggrin2: eh nooit vieste wat er is

Hier kreeg ik voor de verbouwing bij de dm cashew pasta amandelpasta, cocos pasta etc. Na de verbouwing is dat hele uitgebreide assortiment weg :'( , ik kan wel meer make up krijgen ::)
De blends zien er wel lekker uit. Ik denk dat ik vooral niet van stukjes houd, mijn blender maalt lang niet zo heel fijn als op zijn reclame fimpje :-\
Door hannabelgje
#3326388
Wow er zijn giga veel nieuwe filmpjes bijgekomen op de app.
Vandaag ook ff twee flessen voor de blender bijbesteld. Wel handig denk ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door eelke
#3326440
Zo, boodschappenlijst even goed bestudeerd en vertaald.

Ik vind alleen die haver zo flauw. Twee eetlepels, moet ik daar een hele zak voor kopen... :-\ de rest gaat allemaal wel goed op denk ik.

Ik weet alleen nog niet waar ik het cocoswater mee kan vervangen. Cocosmelk vervang ik door amandelmelk.

En weet iemand al hoe het zit met de sos? Want die staat natuurlijk niet op het boodschappenlijstje.
Door hannabelgje
#3326442
eelke schreef:Zo, boodschappenlijst even goed bestudeerd en vertaald.

Ik vind alleen die haver zo flauw. Twee eetlepels, moet ik daar een hele zak voor kopen... :-\ de rest gaat allemaal wel goed op denk ik.

Ik weet alleen nog niet waar ik het cocoswater mee kan vervangen. Cocosmelk vervang ik door amandelmelk.

En weet iemand al hoe het zit met de sos? Want die staat natuurlijk niet op het boodschappenlijstje.
Je kunt het kokoswater vervangen door water denk ik.
Je mag max 2 hunger sos per dag. Dat mag een stuk fruit zijn of een juice reepje.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door