Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3329893
Ik eet echt geen 100gr ongekookte pasta. Meneer misschien wel, maar ik denk net iets minder. Ik vind dat behoorlijk veel.

Rijst weet ik niet, dat weeg ik nooit af en eet het maar zelden.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3330144
Oo ik zit voor mijzelf als ik het eens eet op de 35-40 gram ongekookt. Zit verder dan wel een slootlading groente in het gerecht, is dan echt gewoon absorptie materiaal :biggrin2:

Nu ben ik bezig aan die cherry indulgence. Deze keer met die koko gemaakt, maar daarvan ben ik ook niet overtuigd. Wellicht het beste met (kokos)water en een scheutje echte kokosmelk. Ok voor nu toch dit pak leegmaken.
En ik denk dat ik nogal sterk vanille poeder heb ::)
Door hannabelgje
#3330158
Ik vind het trouwens wel heel makkelijk omschakelen. In het weekend gewoon eten. Ik let wel nog een beetje op wat ik eet uiteraard. En dan op maandag weer starten met de blends overdag en in de avond een verantwoorde maaltijd. Ik mis doordeweeks mijn brood dan ook echt niet. Wel heb ik afgelopen week een keer als lunch komkommer met houmous gegeten en een keer bloemkoolnasi. Hopen dat het op deze manier ook wat resultaten geeft. Ik hoef er geen 2 kilo per week af, maar een omlaag gaande lijn is wel zeer welkom.
Door Anne in Zweden
#3330167
Hier hadden we vanochtend de Minty Green Super Blend. Blijft ook een fijne.

Helaas heeft meneer een recept voor noten/cranberry/sinaasappelcake ontdekt dat hij nu constant wil maken. Meneer Anne, die nog nooit van zijn leven vrijwillig in de keuken is gaan staan voor iets anders dan de afwas. :o Straks wil hij nog leren hoe je een ei bakt, of zo. Aaaargh! Kerels. :-X

De lunch-smoothie maken we hier eigenlijk nauwelijks nog. Ik neem meestal een paar crackertjes met kaas, heb toch altijd wel zin in iets hartigs na de ochtendwandeling. Gelukkig was ik afgelopen vrijdag nog hetzelfde gewicht als de week daarvoor na de challenge.
Door src_esther
#3330169
Anne in Zweden schreef:Hier hadden we vanochtend de Minty Green Super Blend. Blijft ook een fijne.

Helaas heeft meneer een recept voor noten/cranberry/sinaasappelcake ontdekt dat hij nu constant wil maken. Meneer Anne, die nog nooit van zijn leven vrijwillig in de keuken is gaan staan voor iets anders dan de afwas. :o Straks wil hij nog leren hoe je een ei bakt, of zo. Aaaargh! Kerels. :-X

De lunch-smoothie maken we hier eigenlijk nauwelijks nog. Ik neem meestal een paar crackertjes met kaas, heb toch altijd wel zin in iets hartigs na de ochtendwandeling. Gelukkig was ik afgelopen vrijdag nog hetzelfde gewicht als de week daarvoor na de challenge.
Bereid je maar vast voor op het slachtveld dat op het aanrecht verschijnt en hij waarschijnlijk achterlaat voor jou. :biggrin2: ;)
Door Anne in Zweden
#3330172
src_esther schreef:Bereid je maar vast voor op het slachtveld dat op het aanrecht verschijnt en hij waarschijnlijk achterlaat voor jou. :biggrin2: ;)
Haha! Nee, wat dat betreft heb ik het goed getroffen: hij wast altijd af. Ik kook, hij wast. Ook zijn eigen rotzooi op het aanrecht! :biggrin2:
Door src_esther
#3330176
Anne in Zweden schreef:Haha! Nee, wat dat betreft heb ik het goed getroffen: hij wast altijd af. Ik kook, hij wast. Ook zijn eigen rotzooi op het aanrecht! :biggrin2:
Mazzelaar.
Door Siberienne
#3330184
Anne in Zweden schreef:Haha! Nee, wat dat betreft heb ik het goed getroffen: hij wast altijd af. Ik kook, hij wast. Ook zijn eigen rotzooi op het aanrecht! :biggrin2:
Dan zou ik dat grondig stimuleren. Dat koken. En ik wil dat recept!
Door Anne in Zweden
#3330195
Kaio schreef:;D ;D ;D
Niet gezond een man die graag met choco kookt :o
Gelukkig ben ik zelf niet zo'n fan van chocola, dus dat is nog te overleven. Maar van cakes in het algemeen moet ik toch altijd wel een stukje proeven. :D
Door Siberienne
#3330200
Anne in Zweden schreef:Gelukkig ben ik zelf niet zo'n fan van chocola, dus dat is nog te overleven. Maar van cakes in het algemeen moet ik toch altijd wel een stukje proeven. :D
Ik bak tegenwoordig vooral cakes zonder gewone suiker en met allerhande alternatieve meeldinge

Deze bv, erg lekker en toch zeggen ze dat ‘t gezond is ;)
http://www.eetclean.nl/cake-met-kokosme ... r-suzanne/

Maar zal nu stoppen met dit topic vervullen. Ik maak nog steeds trouw iedere avond een juice voor de volgende ochtend, laatst tussen de middag ipv salade ook een juice gemaakt, ik vind een aantal recepten toch wel erg lekker.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door