Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
#3328058
Heb vanmorgen een ander programma gebruikt de super blend volgens mij en nu was de dadel wel klein! Vond de blend van vanmorgen super lekker!

Heb de Nutri Ninja en ben daar tot nu wel erg tevreden over. Die met 4 knoppen aan/uit, puls, blend en superblend. Volgens mij heet hij IQ die was bij Blokker het goedkoopst :)
Door Siberienne
#3328079
Kaio schreef:Die hebben wel plastic kannen, verkleurt dat erg? Zie er een bij bol: https://www.bol.com/nl/p/magimix-11610- ... 011912181/ (edit deze is toevallig wel glas)
Heb je zoiets?
Hij lijkt erop maar de onze heeft echt een glazen kan. Volgens mij is die kan op de foto ook van glas als ik het zo zie hoor.

Edit; in de beschrijving staat ook glazen mengkom, dus idd glas
Laatst gewijzigd door Siberienne op zo 14 jan 2018, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
#3328080
Chouka schreef:ik heb een vastendag achter de rug en 2 broodmaaltijden met koffie. Vooral de verplichte koffie stak me tegen. Er was niets anders in het ziekenhuis. (operatie gehad)
Nu doe ik gewoon verder. De blend smaakte me enorm goed.
Hoe kunnen ze nou geen thee ofzo in het ziekenhuis hebben? Of anders maar gewoon water?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3328084
Siberienne schreef:Hij lijkt erop maar de onze heeft echt een glazen kan. Volgens mij is die kan op de foto ook van glas als ik het zo zie hoor.

Edit; in de beschrijving staat ook glazen mengkom, dus idd glas
en je hebt geen last van vocht dat uit de kom lekt?
Door Siberienne
#3328099
Kaio schreef:en je hebt geen last van vocht dat uit de kom lekt?
Nee totaal niet. We zijn wel voorzichtig met de rubberen ring: die gaat niet in de vaatwasser maar wassen we even met de hand af. Meestal spoel ik alleen met heet water. En meestal maak ik ‘m meteen schoon na gebruik, ik bewaar geen sap oid in de kan. We hebben hem nu 3 of 4 jaar.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3328110
Siberienne schreef:Nee totaal niet. We zijn wel voorzichtig met de rubberen ring: die gaat niet in de vaatwasser maar wassen we even met de hand af. Meestal spoel ik alleen met heet water. En meestal maak ik ‘m meteen schoon na gebruik, ik bewaar geen sap oid in de kan. We hebben hem nu 3 of 4 jaar.
Klinkt goed.
De mijne heb ik ook nooit in de vaatwasser gehad, maar het is nu ook de schroef die lekt, de blendkop, er zit ook enorm speling in. Of de motor daardoor hapert? ZOu dat onderdeel kunnen bestellen aangezien ie nog te koop is (verbaasde me is echt al een jaar of 8 dacht ik) Maar ja grote kans op motorschade inmiddels.
Door Chouka
#3328118
eelke schreef:Hoe kunnen ze nou geen thee ofzo in het ziekenhuis hebben? Of anders maar gewoon water?
ja, dat vond ik ook erg. Water was er wel, maar iets warm bij boterhammen smaakt toch beter. Het was wel lichte koffie.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3328120
Chouka schreef: ja, dat vond ik ook erg. Water was er wel, maar iets warm bij boterhammen smaakt toch beter. Het was wel lichte koffie.
dan smaakt het nog steeds naar koffie :puke:
Tis wel heel karig zeg...
Door hannabelgje
#3328127
Ik heb vanavond een ander receptje gemaakt. Geen zin in soep dus maar een blend gemaakt:
Handje ijs
Handje mango
Kleine banaan
Kleine hand spinazie
250 ml oatmilk
Eetlepel proteinepoeder.

Hij heet mango & banana protein super blend. Hij is van de app en staat bij de extra recepten. Hij is best lekker.
Ik begin nu pas in de blend flow te komen geloof ik. Misschien ook omdat ik gisteren niet geblend heb.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Anne in Zweden
#3328149
Wij zitten ook goed in het blendritme nu, ik moet zeggen dat het me heel goed bevalt en dat ik zeker na afloop van de challenge nog effe doorga. Doe wel iedere avond een soepje of iets anders lichts en vegaans, plus wat extra fruit en een handje noten af en toe, maar ondanks dat ben ik toch al meer dan drie kilo kwijt. Ik voel me er echt lekker bij.
Door El_Kato
#3328151
Na het broodje van vrijdag en het uiteten van zaterdag heb ik ook weer helemaal zin in blends. Had het echt even nodig denk ik. Gisteren hebben we een kippensoepje gegeten van zelfgetrokken kippenbouillon wel met een broodje knoflookboter erbij, het was tenslotte zondag ;) Vanavond eten we het restje soep zonder broodje knoflookboter en voor ontbijt en lunch blends. Het eten zaterdag viel trouwens tegen. Was wel lekker maar niets speciaals en dat had ik daar wel verwacht. Het is een dure soort van chique italiaan maar nu was het duur en het eten niet heel speciaal of chique. Wel heel lekkere wijn gedronken :)

Deze week doen we 2x blends en 1x iets lichts.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door