Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3329190
Redelijk braaf geweest in het weekend. Vandaag weer 2 blends mee naar het werk en wat fruit. Ik heb nu kokos/rijst melk gekocht voor de blends waar kokosmelk door moet. Eens kijken of dat beter werkt.
Iedereen het weekend goed doorgekomen?
Eelke weer beter?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door eelke
#3329197
Ja, gaat weer beter! Een flinke flut-dag gehad en nu weer een beetje in de benen.

Ik zit aan mijn middag-blend. Ik had geen zin om een appel en komkommer te snijden voor de Turbo ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3329206
Ah die ben ik nu wel aan het drinken de turbo.
En eh die nutribullet met maar 600 watt maalt fijner dan mijn oude blender, dus die Turbo is nu veeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder :D :D :D
Is alleen te klein als ML ook wat wilt, dus de zoektocht naar een grote blender gaat nog door, maar de druk is er wel ff af :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3329210
hannabelgje schreef:Ik had gekozen voor de berry blast deze ochtend. De turbo durf ik niet meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
eh waarom?
heb ik iets gemist?
Door marina
#3329212
Ik heb wel eea gezondigd dit weekend (en ook last gehad), maar ook 2 blends per dag gehad.

Vanmorgen de Brekkie genomen, vanmiddag salade met kikkererwten en ei. Dan vanavond rode kool met appel en balsamico met een beetje rijst.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3329221
hannabelgje schreef:Die vond ik erg vies.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
ooo ik moet zeggen dat ik hem met de nieuwe blender 10x beter vind...apart he maar dat maakt toch echt verschil. Ik heb er wel veel spinazie ingedaan :biggrin2:

Ik heb in het weekend ook blends gehad. En net iets extra's , 2 bammetjes met kaas.
Of ik last had? eh ik heb de week, dus dan hebben mijn darmen toch al feest dus daar kan ik iks over zeggen... ::) Maar vond het ook wel lekker in het weekend, honger, blendje , weer voldaan :)
Door hannabelgje
#3329222
marina schreef:Ik heb wel eea gezondigd dit weekend (en ook last gehad), maar ook 2 blends per dag gehad.

Vanmorgen de Brekkie genomen, vanmiddag salade met kikkererwten en ei. Dan vanavond rode kool met appel en balsamico met een beetje rijst.
Receptje van de salade?
Ik heb heel het weekend gewoon gegeten. Zaterdag crackers met kaas en in de avond thaise kippensoep met brood en een vruchtenyoghurt toetje.
Zondag brunch met gebakken eitje, spek en witte bonen. En in de avond crackers met kaas en tussendoor mijn gezonde chocolademelk.
Dus niet echt gezond gegeten in het weekend. Daarom vandaag weer braaf een bbm dag. (Blend/blend/meal) Morgen wil ik voor de lunch een salade meenemen. Ontbijt gewoon voorlopig alleen blends.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3329223
ik vond het wel zo makkelijk die blends, lekker snel klaar met eten klaarmaken, ben lui aanglegd denk ik ;D
Ook met boodschappen doen, mooi in een excellijstje gezet, en dan rolt onder de streep vanzelf uit wat ik nodig heb, hoef alleen te kiezen welke sapjes :P
voorlopig ff doorgaan, en ooh toch eens de filmpjes van JV kijken
Door marina
#3329225
hannabelgje schreef:Receptje van de salade?
Niet zo spannend ;D Sla/spinazie/lenteuitje/komkommer/gekookt ei/ alfalfa/kwart blikje kikkererwten/ klein beetje geitenkaas. Ook heerlijk met wat pesto of geroosterde pompoempitten.
Door Chouka
#3329314
ik ben zaterdagavond uitgebreid gaan eten en zonder gevolgen.

vandaag baalde ik omdat ik pijn had en ben ik ook een dagschotel gaan eten. Verder ben ik nog gewoon bezig met de blends. Deze dagen gewoon zelf bedacht van wat handig is,
Door hannabelgje
#3329333
De blends voor morgen weer klaargezet. De brekkie als ontbijt en als lunch de creamy nut butter protein blast. Wel zonder dadels want die zijn inmiddels op.


Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Anne in Zweden
#3329429
Mijn bbm is tot op heden meer bam (blend/allerhande/meal). :biggrin2: Een blend als ontbijtje doet het goed, dat werkt prima, maar de tweede blend wordt meestal een paar crackers met een plakje kaas (wel minder kaas dan voorheen *braaf, koekje erin. O nee*) en de avondmaaltijd is steviger dan alleen een soepje. Heb wel het creatievere koken weer ontdekt, en opnieuw verkering met de Vitamix. Vandaag mijn eerste zelfinelkaargedraaide notenboter gemaakt, mjam! En nu staan de vogelzaadrepen van Annabel Langbein in de koelkast af te koelen. Niet erg gezond (suiker/siroop/boter/notenboter om de zaden bij elkaar te houden), maar wel erg voedzaam, hoop ik. Voor de guilty pleasure tussendoor.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door