Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3328231
Ik ben ook voor een Hanna Juice Fanclub! :D Alleen al het feit dat je ons er iedere keer weer aan herinnert dat er een Challenge zit aan te komen, is handig en fijn! En we hoeven nooit lang te wachten op antwoorden op onze vragen. :)

Overigens, @Eelke, als je vragen hebt, kun je die ook op Facebook stellen. Daar antwoorden ze ook vrij snel, er is altijd een medewerker van de juice-club van Jason Vale wakker die meteen reageert.
Door marina
#3328240
Inderdaad heel fijn Hanna, dank je wel !
Heb je bestandje ook doorgestuurd naar mijn schoonzusje die is ook vandaag begonnen !

Ik heb zin in chocola :-\ :-X Nu sterk blijven :cool:
Door Chouka
#3328242
Anne in Zweden schreef:Ik ben ook voor een Hanna Juice Fanclub! :D Alleen al het feit dat je ons er iedere keer weer aan herinnert dat er een Challenge zit aan te komen, is handig en fijn! En we hoeven nooit lang te wachten op antwoorden op onze vragen. :)
daar sluit ik me bij aan
Door eelke
#3328248
Anne in Zweden schreef:Ik ben ook voor een Hanna Juice Fanclub! :D Alleen al het feit dat je ons er iedere keer weer aan herinnert dat er een Challenge zit aan te komen, is handig en fijn! En we hoeven nooit lang te wachten op antwoorden op onze vragen. :)

Overigens, @Eelke, als je vragen hebt, kun je die ook op Facebook stellen. Daar antwoorden ze ook vrij snel, er is altijd een medewerker van de juice-club van Jason Vale wakker die meteen reageert.

Mwoah, van mij hoeft niet heel mijn vriendenlijst mee te krijgen wat ik allemaal eet, dus met facebook doe ik wat dat betreft niks. Of je bedoeld dat je prive berichten kunt typen?
Ik had graag wat meer motivatie gehad. Dat ie welke dag even laat weten wat er nu in je lichaam gebeurd en waarom welk sapje, want wat waar aan bijdraagt enzo.

Enfin. Ik haak een beetje af. Ik heb het verschrikkelijk koud en ik heb géén zin meer in weer een blend. Dus ik heb een kilo brocolli gekocht en die ga ik gekookt blenderen met een bouillonblokje. En dan met een cracotje smeerkaas. En misschien zelfs een zacht gekookt eitje. Ooohhh ik heb er zo'n zin in...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3328259
nou zodalijk mijn soepie opwarmen, dat had ik vanochtend al besloten. De laatste blend heb ik nog niet gehad, jammer die vond ik wel lekker maar die hoef ik vandaag dus niet eens meer. Ok ik heb een bult nootjes EN een granny op als extra vandaag.
Tis per slot van rekening blue monday he :biggrin2:
Ben nog steeds niet uit het nieuwe blender dilemma (OT moet ook nog zo'n dure zuigdweil hebben nl. ::) .)
Door eelke
#3328265
Ik zou voor de dweil gaan.

Ohhh soepje was lekker. Met zelfs 2 eitjes! Kwam ik nog maar aan de 350 cal volgens mijn app, dus hetzelfde als een blend :)
Door hannabelgje
#3328288
Zo mijn blends voor morgen staan weer klaar in de koelkast. Kokoswater vind ik altijd smerig. Nu op aanraden van een collega kokoswater gekocht die niet van concentraat is en weg is de nare bijsmaak. Dat maakt dus inderdaad super veel verschil. Ik hoop dat morgen ook te proeven in mijn lunch. Het blenden wordt steeds leuker. Hier en daar wat persoonlijke aanpassingen en ik vind ze wel lekker. In de avond een warm soepje of wat geroerbakte groentjes en ik haal de 21 dgn met gemak. Hopelijk ook wat kilo's eraf dan. Dat is dit jaar toch echt wel een dingetje voor mij. Ook heel nieuwsgierig naar jullie resultaten straks! Mijn moeder is al 3 kilo kwijt!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3328300
Ik eet 's avonds ook veullll groente, geen blends, tenzij ik een avonddienst heb. Maar dat zijn er niet zoveel ;)
Ontbijt en lunch vervangen, gaat me zomaar nog 2 weken lukken :D

Broekriem zit inmiddels een gaatje strakker, dat was m'n doel niet, maar ik vind het ook niet erg ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3328302
hannabelgje schreef:Zo mijn blends voor morgen staan weer klaar in de koelkast. Kokoswater vind ik altijd smerig. Nu op aanraden van een collega kokoswater gekocht die niet van concentraat is en weg is de nare bijsmaak. Dat maakt dus inderdaad super veel verschil. Ik hoop dat morgen ook te proeven in mijn lunch. Het blenden wordt steeds leuker. Hier en daar wat persoonlijke aanpassingen en ik vind ze wel lekker. In de avond een warm soepje of wat geroerbakte groentjes en ik haal de 21 dgn met gemak. Hopelijk ook wat kilo's eraf dan. Dat is dit jaar toch echt wel een dingetje voor mij. Ook heel nieuwsgierig naar jullie resultaten straks! Mijn moeder is al 3 kilo kwijt!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Waar hen je dat echte kokoswater dan vandaan?
Door hannabelgje
#3328305
Kaio schreef:
Waar hen je dat echte kokoswater dan vandaan?
Bij de appie. Vita Coca heb ik nu. Zit wel 1% vruchtsuiker in, maar daar kan ik mee leven.
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3328319
Ik ben eens gaan lezen over kokoswater, want er wordt gezegd dat zodra het van concentraat is, je ook de goede stoffen er in kwijt bent. En aangezien dat nou juist de reden is om het te drinken, baal ik daar wel van.

Ik heb die jij laat zien ook geprobeerd, smaakte prima. Maar daar wordt twijfels bij gezet of dat wel echt zonder concentraat is. Uiteindelijk werd op meerdere sites de Dr Martins het beste aangeraden. Die is dan ook gelijk loeiduur, maar hier wel in de ekowinkel te krijgen. Dus die ga ik halen als het pak inocent op is.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3328320
hannabelgje schreef:Bij de appie. Vita Coca heb ik nu. Zit wel 1% vruchtsuiker in, maar daar kan ik mee leven.
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Die staat dan ergens naast die van de ah zelf?
Die vruchtsuiker is waarschijnlijk ook om te conserveren. Nah is niet zo veel he :biggrin2:
Ga die dan ook een keertje proberen
Door hannabelgje
#3328321
Kaio schreef: Die staat dan ergens naast die van de ah zelf?
Die vruchtsuiker is waarschijnlijk ook om te conserveren. Nah is niet zo veel he :biggrin2:
Ga die dan ook een keertje proberen
Ja in de koeling bij de van appie zelf. Wat kost die van dr martens Kaela?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door