Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3325593
Siberienne schreef:Oh da’s ook slim, om vast klaar te zetten in de blender.

Vanmorgen de eerste juice vast gemaakt en geproefd, hij is lekker fris. Goede afwisseling voor onze fruit juices, is een blijvertje ;)

Wat wel gevaarlijk is, normaal maakt de meneer ontbijt maar nu heb ik het gedaan en was het lekker... hmmm... straks mag ik ook ontbijt gaan maken :biggrin2: was nou net taak die ik uitbesteed had ;)
Had jij die turbo blend gemaakt?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Siberienne
#3325599
hannabelgje schreef:Had jij die turbo blend gemaakt?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Deze:
EF24F7D8-D3C0-48AE-BFD8-8E27BF7219A6.png
EF24F7D8-D3C0-48AE-BFD8-8E27BF7219A6.png (1.78 MiB) 1315 keer bekeken
Door El_Kato
#3325671
Als ik het goed heb krijg je de recepten via de website gratis na aanmelding toch? Voegt de app nog iets toe aan wat je via de website krijgt? Omdat de app gekocht moet worden…
Door hannabelgje
#3325676
Ik wil zelf altijd graag de app. Dan weet ik vantevoren de recepten en het programma. Tijdens de challenge krijg je steeds een dag vantevoren pas de recepten voor de volgende dag. Ook krijg je veel tips in de app en kun je het programma en de filmpjes/recepten naderhand ook nog gebruiken. En in de app staan meer recepten dan in het programma.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door El_Kato
#3325715
Heb de app gedownload en word er helemaal enthousiast van :D Wel 3 smoothies per dag maar je kan veel in vriezen dus denk dat ik de smoothies zo veel mogelijk ga voorbereiden en invriezen dan hoef ik per keer alleen nog aan te vullen en te mixen. Ga ook echt voor zo’n beker blender met verschillende bekers das helemaal makkelijk :)
Door hannabelgje
#3325719
El_Kato schreef:Heb de app gedownload en word er helemaal enthousiast van :D Wel 3 smoothies per dag maar je kan veel in vriezen dus denk dat ik de smoothies zo veel mogelijk ga voorbereiden en invriezen dan hoef ik per keer alleen nog aan te vullen en te mixen. Ga ook echt voor zo’n beker blender met verschillende bekers das helemaal makkelijk :)
Ik kan alleen niks over de hunger SOS vinden in de filmpjes. Hij zegt dat het er op staat, maar ik zie het niet. Normaal mag je tijdens een juice plan 1 hunger sos per dag, hij impliceert dat je er nu meer mag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Anne in Zweden
#3325796
Ik heb inmiddels wat meer gelezen over deze challenge, en deze wil ik wel proberen streng te volgen. 5 minuten per smoothie, dat moet lukken, en als ik de shopping list bekijk, heb ik het meeste al in huis zelfs. Alleen de granaatappelpitten niet, maar ik heb tig flessen granaatappelsap van uitgeperste pitten staan, dus als ik geen verse granaatappel kan vinden hier op het Zweudse platteland, dan heb ik nog een uitwijkmogelijkheid.

Ga ik nu even kijken wat de app kost. Sinds ik door de knieën ben gegaan en een smartphone heb gekocht, gaat er een hele wereld voor me open! :biggrin2:
Door hannabelgje
#3326033
Bij de albert heijn zijn deze week heel veel onderdelen van het super blend me programma in de aanbieding. Het diepvriesfruit, avocado's, verse ananas en dadels.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3326034
Borke schreef:Mocht er nog iemand interesse hebben in een nauwelijks gebruikte Kuvings Big Mouth, laat het me dan weten :-)
Ik wacht nog op de belastingdienst (leuker kunnen ze het niet maken :-X), maar heb eventueel wel interesse. Voor hoe veel mag hij verhuizen?

O, en OT: ik twijfel nog of ik meedoe met de challenge, maar ik heb me alvast wel aangemeld :)
Door El_Kato
#3326040
Thx voor de AH tip Hannabelgje! Heb nog even gekeken naar de sos snacks maar heb alleen een filmpje waarin hij eea uitlegt en volgens mij zegt dat je dan maar een glas water moet nemen. Maar zat met 1 oog te kijken dus heb ook wel het eea gemist :P

Heb er eigenlijk wel erg zin in :D
Door hannabelgje
#3326042
Ik heb er ook echt super veel zin in. Ik ben heel nieuwsgierig naar de nieuwe recepten. Qua prijs van de ingrediënten lijkt dit ook een heel acceptabel programma. Niet iedere dag een avocado of ananas. Veel bananen en die zijn niet zo duur.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door