Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3324791
eelke schreef:En zo'n radiator hangmatje? Als ik een kat was, wilde ik die.
Ja dat dacht ik ook altijd. Maar ze vinden het een drama om er in te komen, te verliggen en om er weer uit te komen. En Plukje is natuurlijk wel een dame, ze heeft liever iets warms om op te liggen, dan om tegenaan te liggen ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3324800
Too schreef:Een schaap :biggrin2:
Vloerverwarming
Ik ben voooooooor! We hebben sinds kort vloerverwarming in de badkamer en ik zou dat echt overal wel willen!

Schaapje is inderdaad ook een goed idee, dat ligt natuurlijk heerlijk warm.

Thanx voor het meedenken allemaal!!
Door eelke
#3324804
Kaela schreef:Ja dat dacht ik ook altijd. Maar ze vinden het een drama om er in te komen, te verliggen en om er weer uit te komen. En Plukje is natuurlijk wel een dame, ze heeft liever iets warms om op te liggen, dan om tegenaan te liggen ::)
Oooh ja, ik vergat even dat poezen poezen zijn, en geen hond ;D

Au bain marie is op zich niet per see moeilijk. Pan heet water, andere pan erin en wachten maar. Aan de andere kant is een magnetron echt wel heel goedkoop. En dan kun je lekker foute popcorn poppen ook nog.
Door Too
#3324812
Kaela schreef:Ik ben voooooooor! We hebben sinds kort vloerverwarming in de badkamer en ik zou dat echt overal wel willen!

Schaapje is inderdaad ook een goed idee, dat ligt natuurlijk heerlijk warm.

Thanx voor het meedenken allemaal!!
Gek genoeg is het gevilte stinkschaap hier favoriet maaaaar alleen als het dubbelgevouwen op de grond ligt, op de bank/stoel/kruk doen ze alsof t ding gruwelijk in de weg ligt.
De ikea schapenvacht kussens daar mag ik op zitten dan komen zij wel op mij hangen....zit lekker hoor!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door