Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3326303
Morgen mag ik naar huis!
Er zijn vandaag weer röntgenfoto’s gemaakt en het blijkt dat mijn kuitbeen ook is gebroken!
C51D29C8-3493-4BF9-9CAD-FB1C902D99E8.jpeg
C51D29C8-3493-4BF9-9CAD-FB1C902D99E8.jpeg (2.08 MiB) 1820 keer bekeken
#3326320
O, twee voor de prijs van één dus, hoera. :-X Dat hadden ze in Spanje niet gezien, dat er nog een ander bot doormidden was?

Wel fijn dat je de operatie in ieder geval goed hebt doorstaan. Ik duim voor je dat het herstel ook vlot verloopt. Maar dan moeten ze natuurlijk niet op iedere nieuwe foto een ander gebroken bot aantreffen. :-X
#3326323
Fijn Radja, dat de eerste operatie goed geslaagd is!

Wat slordig dat die breuk op eerdere foto’s niet gezien is. Moet je daar nog een keer voor onder het mes of kan dit zo gaan genezen? Je scheenbeen staat wel heel netjes weer in 1 lijn!

Sterkte met het herstel en ik hoop dat de pijn snel minder gaat worden!
Gebruikersavatar
Door Radja
#3326338
Nee voor mijn kuitbeen hoef ik niet meer onder het mes, dat moet door de pin in het scheenbeen en het niet belasten gewoon weer vastgroeien.
Fysio is geweest, met een looprekje een paar meter gelopen(gehinkt) op mijn linkerbeen. Wat heerlijk om weer te staan :D
Door Lizzy
#3326339
Oh nee, wat een drama allemaal!!!!!!!!!!!! Wat krijg je tegen de pijn? Jeetje mina, ik hoop dat als je zo meteen thuis bent dat je super snel hersteld en snel minder pijn hebt zeg.... Pfft. Heeeeeeeeeeeeel veel sterkte :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door pike
#3326365
Jeminee hoe kan dat nou dat ze die andere breuk in eerste instantie gemist hebben?
Gelukkig is de operatie wel goed verlopen. Het ziet er heel mooi uit op de foto! Hopenlijk hebben ze wat tegen de pijn voor je? Ik wens je een voorspoedig en snel herstel toe :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door