Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3325364
Radja schreef:Ik ben vandaag niet geopereerd, ik was wel nuchter!
Er zijn vandaag röntgenfoto’s gemaakt en heb de intake voor opname en anesthesie achter de rug!
De chirurg schrok zich rot! “ wat moet jij helse pijn hebben gehad en nu nog!” Tja dat klopt!!
Morgen zaten ze al vol met operaties, dus nu word ik dinsdag geopereerd! Ik weet niet welke anestist ik krijg, heb wel kennisgemaakt met 1, maar hij is er waarschijnlijk niet bij! Ik heb voor volledige narcose gekozen!
Ze hebben mijn been opnieuw gegipst, dat is ff wennen!
De nietjes zijn uit mijn been gehaald en ze schrokken zich rot dat die erin zijn gegaan zonder verdoving!( dat gevoel, die helse pijn vergeet ik nooit meer!
Ik ben vandaag zo lief behandeld!
Heb heparine spuitjes meegekregen, dus Peter moet mij tot dinsdag elke avond in mijn buik spuiten!

Kortom het was een enerverende, vrij vermoeiende dag en ik ben letterlijk en figuurlijk helemaal kapot!

Oja ik vind het niet erg dat ik dinsdag ‘pas’ word geopereerd, kan ik mij nog een aantal dagen geestelijk voorbereiden op de operatie!

Dank jullie voor alle lieve reacties :-*
Grote gruwels :-X :'( :-X . Wat een ellende heb jij achter de rug zeg............ Gelukkig ben je nu in goede handen. En op naar dinsdag dan maar :-*
#3325396
Radja schreef:Ik ben vandaag niet geopereerd, ik was wel nuchter!
Er zijn vandaag röntgenfoto’s gemaakt en heb de intake voor opname en anesthesie achter de rug!
De chirurg schrok zich rot! “ wat moet jij helse pijn hebben gehad en nu nog!” Tja dat klopt!!
Morgen zaten ze al vol met operaties, dus nu word ik dinsdag geopereerd! Ik weet niet welke anestist ik krijg, heb wel kennisgemaakt met 1, maar hij is er waarschijnlijk niet bij! Ik heb voor volledige narcose gekozen!
Ze hebben mijn been opnieuw gegipst, dat is ff wennen!
De nietjes zijn uit mijn been gehaald en ze schrokken zich rot dat die erin zijn gegaan zonder verdoving!( dat gevoel, die helse pijn vergeet ik nooit meer!
Ik ben vandaag zo lief behandeld!
Heb heparine spuitjes meegekregen, dus Peter moet mij tot dinsdag elke avond in mijn buik spuiten!

Kortom het was een enerverende, vrij vermoeiende dag en ik ben letterlijk en figuurlijk helemaal kapot!

Oja ik vind het niet erg dat ik dinsdag ‘pas’ word geopereerd, kan ik mij nog een aantal dagen geestelijk voorbereiden op de operatie!

Dank jullie voor alle lieve reacties :-*
Ik kan me voorstellen dat je het fijn vindt om je even voor te bereiden op de operatie dinsdag!
Sjongejonge, wat een slagers daar :-X
Gelukkig ben je nu in goede handen :)
Gebruikersavatar
Door Radja
#3325490
In mijn omgeving gaan veel vrienden kaarsjes voor mij branden! Vele BP’ers gaan voor mij duimen, dus het moet wel goed gaan/komen!

Super bedankt voor al jullie steun! Jullie zijn toppertjes :-*
Gebruikersavatar
Door doranto
#3325530
Reken maar dat de duimen hier ook draaien!
Wat fijn dat je ervaring zo positief was in het ziekenhuis. Ik kan me zo voorstellen dat je je daardoor toch wat rustiger voelt voor de operatie a.s. dinsdag.
Heel veel sterkte alvast. Komt vast helemaal goed! :-*
Door Borke
#3325862
Fijn dat je nu een liefdevolle en bgripvolle behandeling trof. Ik kan me goed indenken dat je voor algehele narcose hebt gekozen.
Ik ga heel hard meeduimen en kaarsjes branden voor jou.
Dit horror verhaal verdient een happy end!
Door kluifje
#3325868
brr krijg er de kriebels van als ik dat lees !! wat een nachtmerrie zeg :( !
Hadden we soms maar even een glazen bol om dit van te voren te zien hah... bah bah ! wel fijn dat je een goed gevoel er bij hebt, dat scheelt tenminste een beetje !!

ik ga ook voor je duimen, en een dikke knufffel.
Door Tanna
#3325869
Tjongejonge, het is nogal wat! Nietjes erin zonder verdoving, dat moet ontzettend pijnlijk zijn geweest. Ik heb 8 jaar terug een nieuwe heup gekregen en toen de nietjes door mijn nogal klungelige huisarts eruit werden gehaald ben ik voor het eerst van mijn leven flauwgevallen. Ik heb een enorm strakke huid en daardoor zaten die nietjes muurvast :-\ . Maar zonder verdoving erin, brrrrrrr..............
Ik zal mijn kristallen schedeltjes voor je zetten, wie weet helpt dat! Sterkte!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door