Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3329354
Ik prober zoveel als mogelijk te zitten of te liggen, maar ik moet het alleen redden! Peter is overdag gewoon weer in Leiden aan het werk ;) en zit om kwart over 5 al in de auto. Coco moet zijn eten en ik natuurlijk ook! Maar verder probeer ik inderdaan niet zoveel te doen! Stof ligt ligt er volgende week ook nog wel :biggrin2:
Maar ik red mij wel, neem gewoon een oxycodon kortwerkend extra, mag er 6 per dag. En 20mg oxycodon langwerkend! Plus natuurlijk paracetamol en ibuprofen!

Dank jullie voor de beterschapjes :-*
Gebruikersavatar
Door koekje
#3329389
Zo, da's balen!
Maar ik vind wel dat je ribben niet zo horen te breken als luciferhoutjes. Misschien is het een ideetje, als je straks weer helemaal genezen bent, eens je botdichtheid te laten bepalen.
#3329608
koekje schreef:Zo, da's balen!
Maar ik vind wel dat je ribben niet zo horen te breken als luciferhoutjes. Misschien is het een ideetje, als je straks weer helemaal genezen bent, eens je botdichtheid te laten bepalen.
+1!

Beterschap! :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Laika
#3329658
Cathelijn schreef:Heel veel beterschap gewenst!
Let je wel een beetje op met oxycodon? Je kan er aan verslaafd raken en afkicken schijnt behoorlijk zwaar te zijn.
Is geen alternatief die je kunt krijgen?
Ik sluit me hierbij aan. Mijn moeder heeft na een val 5 ribben "gebroken" zij kreeg tegen de pijn morfine pleisters en oxycodon pillen. De oxycodon heeft ze een paar weken geslikt (achteraf bleek dat te lang). Het afkicken was heel erg heftig.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3331436
Wat lief dat je er naar vraagt :-*
Woensdag moet ik voor controle en dat is maar goed ook! Ik heb een ontzettend dikke enkel en de rest van mijn voet ook! 'Normaal' heb ik een spitsvoet(wijst links naar binnen) en nu wijst de voet rechts naar buiten! Ik heb het idee dat ze dat in Spanje hebben verpest! Tijdens de verschoning van de wond en opnieuw het been in de spalk zetten, hebben ze gigantisch hard mijn voet proberen recht in de spalk te krijgen! Ik gilde het uit, maar kon niet uitleggen dat ik al jaren een spitvoet heb, door de symphatische reflex dystrofie. Ook heb ik het idee dat de rest van mijn onderbeen niet goed staat ten opzichte van mijn knie. Dus ik ben heel benieuwd wat de röntgenfoto's gaan uitwijzen en wat de trauma arts ervan vindt.
Met mijn rib gaat het al stukken beter, ik moet alleen niet veel hoesten of niezen, maar gelukkig ben ik maar een heel klein beetje verkouden(klopt af op hout). De pijn in mijn been is redelijk te doen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door