Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3324590
Ik heb gelukkig al zware medicatie en ontstekingsremmer gekregen, dezelfde die ik vanuit Spanje had meegekregen.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3324597
Oh meid toch...., wat een verschrikkelijke ervaring. :-X

Ik wens je ongelofelijk veel sterkte en hoop van harte dat het allemaal goed komt.

:-* :-* :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3324604
Jeetje, wat een echte horror! Heel erg veel beterschap gewenst! Hopelijk kunnen ze snel opereren en gaat de pijn dan minder lopen. Alleen bij het lezen lopen de rillingen me al over de rug, arme jij :bigarmhug:
Door Anne in Zweden
#3324606
O gadver Jacqueline, ik heb er gewoon beeld bij! Wat af-schu-we-lijk! Een geluk bij een ongeluk dat er mensen bij waren die wisten wat er gedaan moest worden, maar wat zul jij een pijn hebben gehad (en nog steeds hebben). Ik vind het zoooo sneu voor je (en voor je mannie).
Heel veel beterschap gewenst, en sterkte, en doorzettingsvermogen, en optimisme en en en!
Door MillyMol
#3324611
Auw auw auw! Ik zie het hele gebeuren in mijn gedachten, inclusie uitstekend bot en bungelende voet. Wat zul jij een gruwelijke pijn hebben gehad zeg!
Heel veel sterkte komende tijd! Doe je al iets om de kans op dystrofie te verminderen?
Gebruikersavatar
Door Radja
#3324615
Dank jullie voor alle lieve reacties :-* dat doet mij goed!
MillyMol schreef:Auw auw auw! Ik zie het hele gebeuren in mijn gedachten, inclusie uitstekend bot en bungelende voet. Wat zul jij een gruwelijke pijn hebben gehad zeg!
Heel veel sterkte komende tijd! Doe je al iets om de kans op dystrofie te verminderen?
Ik heb al sinds eind jaren 80 zowel mijn rechterbeen als rechterhand https://www.revalide.nl/reflexdystrofie ... ofie-crps/ ;)
Door cj
#3324622
Nee, wat een ellende! En ik weet welk pad je hebt gelopen. Is in principe heel goed te doen.
Fuck wat een ellende, veel beterschap.
Ik doe er nog een klein regeltje na. Had vd week een Crohn onderzoek. Helaas een echte tumor gevonden. Dus ben ook niet blij....
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#3324636
Wat een pijnlijk abrupt eind van je vakantie! Klinkt echt ontzettend naar. :-\ :-\ Heel veel beterschap!
Door eelke
#3324648
Oooohhh Radja, wat naar! Wat klinkt je verhaal vreselijk, kun je nagaan hoe het in het eggie is :o
Gebruikersavatar
Door pike
#3324654
Wat vreselijk Radja, wat een verschrikkelijke rotte pech. Jullie welverdiende vakantie die zo mooi leek te worden, zo dramatisch geeindigd. Ook ik zie het door jouw verhaal levendig voor me :-X Wat moet dat lang geduurd hebben, dat wachten op de hulpdiensten :( Ik wil je graag heel erg veel sterkte wensen en hoop dat het allemaal weer goed komt met je been en dat de pijn onder controle te houden is.
Door Borke
#3324716
Oh wat erg, ik hoor het gewoon gebeuren zoals jij het beschrijft en zie het bungelen. Ik wordt al zowat misselijk van jouw verhaal (jij schrijft er goed).
Ik hoop dat je snel verlichting vind.
Ik moest meteen aan jouw verbouwing denken, lijkt me dan niets voor jou om stil in bed te liggen. De pijn zal je echter wel rustig houden.

Heel veel sterkte en beterschap gewenst!
:kerstzwaai:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door