Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3323745
Mijn mams en ik hebben de knoop doorgehakt. We gaan het simpel doen. We gaan gourmetten. Dat is al 100 jaar geleden. No stress. No panic. Lekker samen met mams overdag alles voorbereiden en laat het feest maar beginnen!

Ik heb vandaag wel een nieuw gourmetstel gekocht, dat kan ik morgen bij de Blokker ophalen. Ben benieuwd... Ik heb gekozen voor wokpannetjes in plaats van die kleine K pannetjes, maar geen idee hoe groot ze in werkelijkheid zijn (in geen enkele winkel staat tegenwoordig nog wat ze via Internet verkopen >:( ). Ik hoop niet dat de pannetjes dermate groot zijn dat als je twee keer een pannetje hebt gewokt dat je vol zit :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
#3323806
Lizzy schreef:Gourmetstel is binnen. Grandioos!! Super mooie pannetjes, geweldig formaat! Blij mee!



Mooi, ben jij iig al klaar :biggrin2:

Ik heb voor 2de kerstdag een wandeling met aansluitend diner gereserveerd bij een restaurant hier in het durp. Nu voor 1ste kerstdag nog iets bedenken. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door